Digger Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei er det noen som vet om et program som åpner og som kan lagre endringer i ****.cab filer ??? Er veldig takknemlig om noen har løsning på dette..... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 husker jeg ikke feil, så kan vel winzip åpne cab filer(?) Tror jeg gjorde det engang. Med WinME. Vet ikke om man kan endre noe i dem. Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 alle pakke progz kan åpne .cab, i alle fall winzip,winrar, og winace! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 13:44, takeoff skrev:alle pakke progz kan åpne .cab, iallefall winzip,winrar, og winace! ' Nåja...ver ikke så kjapp...ikke alle cab-filer går an å opne...kommer an på prorgameringa til *.cab fila Lenke til kommentar
Digger Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Har prøvd alle disse winzip,winrar, og winace! uten hell det er snakk om cab filer som ligger på cd spill jeg tror at disse er noe spisielle :sad: :sad: men det må da være en eller annen løsning skulle jeg tro vi må bare legge hodene i bløt så dukker det vel opp noe tenker jeg.... ellers må jeg takke for ett bra forum med kjappe svar på det meste.... [ Denne Melding var redigert av: Digger på 2002-02-14 21:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå