Lothorian Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det noen som vet modellnummeret til Soundblaster Live! 5.1 Digital (CT<et nummer>)? Har dessverre ikke tilgang til lydkortet mitt akkurat nå. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 sitter på skolen nå, men jeg kan prøve å finne det ut når jeg kommer hjem :wink: . hva skal du med det forresten :?: Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 hva skal du med det forresten :?: Av en eller annen grunn er det innmari vanskelig å finne drivere til lydkortet ved å søke på Soundblaster Live! 5.1 Digital på Creative sin hjemmeside. Regner med det blir lettere dersom jeg har modellnummerert. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 er vel ca. sånn: support->download drivers-> velge os osv voila liste over divere Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 er vel ca. sånn:support->download drivers-> velge os osv voila liste over divere Hadde det bare vært så enkelt. Men det er det ikke. Finner drivere til Win2000/XP, men ikke Win98SE. Spøsmål til alle med SB Live! 5.1 Digital: Noen som har mulighet til å legge ut drivere på en FTP eller lignende? Sitter på 1024 kbit-linje, så det skulle gå rimelig fort. Lenke til kommentar
Thore Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Her finner du driverene til kortet ditt http://www.tweakup.dk/HTML/download/lydkort.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå