Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde vinklet bildet litt annerledes,og ikke fått med en halv flaggstang.

Tusen takk Kvalsvikfoto. Har lyst til å reise hit flere ganger - og skal ta det med meg til da :) Skjønner egentlig ikke hvor jeg var da jeg la ut bildet ;)God helg :)

Flaggstanga er upassende i bildet men samtidig enkel å klone bort..flott lyssetting :)

Tusen takk Terje: Jeg skal prøve å klone bort stanga. Bruker Lightroom, og får ikke helt taket på store klonejobber der , men prøver :) God helg :) Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Ta et par skritt til høyre. Da kan du også få dybde effekt ved at kanonene faller inn i bildet og flaggstanga forsvinner. Ellers er det mye bra her.

Tusen takk Harald! :) Var litt "borte" når jeg la ut bilde. Men kan i det minste si at det er et gjentagende mønster i hjulene og skyggende av dem. Men helt klart et bilde jeg ikke skulle lagt ut, ser det selv, hehe.. ;)God helg!

Enig med som er sagt her, slik du har tatt bildet skulle du hatt med hele flaggstangen. Ellers enig med Harald , mye bra her. God helg.

Tusen takk Jarle :) Skal passe meg for flaggstenger heretter, hehe.... God helg til deg også :) Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...