Kvalsvikfoto Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tror jeg hadde vinklet bildet litt annerledes,og ikke fått med en halv flaggstang. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Flaggstanga er upassende i bildet men samtidig enkel å klone bort..flott lyssetting Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ta et par skritt til høyre. Da kan du også få dybde effekt ved at kanonene faller inn i bildet og flaggstanga forsvinner. Ellers er det mye bra her. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Enig med som er sagt her, slik du har tatt bildet skulle du hatt med hele flaggstangen. Ellers enig med Harald , mye bra her. God helg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Tror jeg hadde vinklet bildet litt annerledes,og ikke fått med en halv flaggstang. Tusen takk Kvalsvikfoto. Har lyst til å reise hit flere ganger - og skal ta det med meg til da Skjønner egentlig ikke hvor jeg var da jeg la ut bildet ;)God helg Flaggstanga er upassende i bildet men samtidig enkel å klone bort..flott lyssetting Tusen takk Terje: Jeg skal prøve å klone bort stanga. Bruker Lightroom, og får ikke helt taket på store klonejobber der , men prøver God helg Endret 24. mai 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ta et par skritt til høyre. Da kan du også få dybde effekt ved at kanonene faller inn i bildet og flaggstanga forsvinner. Ellers er det mye bra her. Tusen takk Harald! Var litt "borte" når jeg la ut bilde. Men kan i det minste si at det er et gjentagende mønster i hjulene og skyggende av dem. Men helt klart et bilde jeg ikke skulle lagt ut, ser det selv, hehe.. ;)God helg! Enig med som er sagt her, slik du har tatt bildet skulle du hatt med hele flaggstangen. Ellers enig med Harald , mye bra her. God helg. Tusen takk Jarle Skal passe meg for flaggstenger heretter, hehe.... God helg til deg også Endret 24. mai 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg