MohWarfighter Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg får ikke spilt så mange spill uten å lagge på pcen min. Noen måter å redusere laggen? Jeg vet allerede om at man kan skru ned grafikk instillinger. Endret 23. mai 2013 av MohWarfighter Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Senke grafikkinnstillinger? Greit om du hadde posta maskinvare.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vi må nok ha mer info enn det der ja Det der er det samme som å komme på forumet og si "bilen starter ikke, hva gjør jeg?" 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kjøp deg en SSD (Kingston HyperX 3K er fin i bærbare). I mange tilfeller vedder jeg på at det er harddisken som gjør spillopplevelsen ustabil. Men, hadde vært fint om du kan si hvilken maskin det er snakk om, eller hvilke spesifikasjoner. I tillegg til spillet du prøver å spille. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Internett-, lav fps- eller treg musepeker- Lag? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg får ikke spilt så mange spill uten å lagge på pcen min. Noen måter å redusere laggen? Jeg vet allerede om at man kan skru ned grafikk instillinger. Om det lagger på laveste innstillinger i alle spill, tipper jeg at du trenger ny pc.. Men venter fortsatt på maskinvare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå