Gå til innhold

3 GPUer på ett hovedkort..

Anbefalte innlegg

Hvilke hovedkort er det som støtter 3 - 4 skjermkort på en gang? jeg vet at MSI big bang xpower 2 gjør men jeg synes at den er svindyr så jeg vil helst få tak i ett som er til under 2500 og har støtte for 3+ GPUer samtidig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaa... jeg vet det med 3000 men nå tenker jeg det at jeg burde ikke bruke så ekstremt mye peng heller og det at jeg skal jo også kjøpe meg ssd, cpu, hk, PSU, trooper side panel, nzxt hue rgb, cpu-kjøler og til slutt gpu... og til deg vegardBS, 780 er for dyr..

jo og hva mener du med TS tingen? men den sparkle gpuen som jeg viste link til da, hva med den? den er bedre en den fra gigabyte du viste meg (i hvertfall på Mhz, men på resten vet jeg ikke..)

Endret av rejcops
Lenke til kommentar

TS=Trådstarter. Den GPUen du linket til er gammmmmel. Det er GTX 260. Det betyr 200-serien. I dag ble 780 lansert, altså 8-serien til Nvidia. 260 er fra 2009. Så tro meg, GTX 670 er MYE bedre.

Dersom du ikke skal bruke mye penger, hvorfor 2011 sokkel?! Du får et godt hk og god cpu til mindre penger. Er poenget her å game?

Hadde jeg vært deg ville jeg isåfall ventet på Haswell som kommer nå mot sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...