Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei, vennene mine klager over at micen min skurrer. Er ganske sikker på at dette er HKet, fordi jeg har problemer med å få strømkrevende enheter til å fungere med USBportene. Plugger jeg i tastaturet kutter det, og slår seg av og på. Det samme skjer med USBheadset. Hodetelefonutgangen fungerer utmerket. Skal prøve å ta et lydopptak fra micen, og se om det er noe galt. Noen som har noen idèer? Takker for svar, SuperSaxy Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har du jack/mic på kabinettet? I så fall, prøv de. Evt skaff deg en billig usb til headphones/mic adapter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Testet med Skype Echo, fant ut at det ikke var skurring, men støy. Da tror jeg vi kan stryke teorien med HKet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det begynte bare å støye enda mer, når jeg plugget den inn i kabinettet :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå