Øystein.F. Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vegen har vore lang og vond, men no er lanseringsdatoen spikra. Les hele saken Lenke til kommentar
Jonnawest Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Endelig en releasedato å forholde seg til! Bare å glede seg nå :-) Lenke til kommentar
kiddikiddi Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette blir bra! Har vært med i de to siste betaene nå, og dette er et MMO hvor jeg føler meg hjemme. Jeg var utrolig lei det klassiske kampsystemet i de fleste MMO for noen år tilbake, men det er jo tross alt slik FF-spill skal spilles. At det er abbonentfinansiert er et megapluss, alle har tilgang på det samme innholdet. Godt tempo og spennende klassesystem. Dette skal kjøpes! $29 fra Squares egen nettbutikk. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Oi, se! "Mash buttons!"-type gameplay med global cooldown. Så originalt! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Gleder meg. Betaen var kjempe morsom. Lenke til kommentar
Exirias Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Gleder meg som en liten unge, som alltid når det er nytt FF-spill. Jeg har opprettet et facebook samfunn for norske fans av FFXIV, så om du leter etter folk å spille sammen med er det bare å henge på. Vi har også egen guildportal side som vi kommer til å bruke veldig aktivt når spillet er i gang. =) Her er siden: www.facebook.com/finalfantasyxivnorge Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Utrolig kjedelig spill. Spillt betaene og siste gang kom jeg ikke engang igjennom introen. Dette er nok ikke min tekopp Lenke til kommentar
Jonnawest Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ville bare orientere om at vårt skandinaviske guild "Midgard" kommer til å spille på Ragnarok serveren. Kom gjerne dit hvis du har lyst å spille med oss! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå