Kalkunkrøll Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Ok, let do this shit. Føler for å rante et sted der jeg slipper å bli møtt med en horde infantile, emosjonelle, gnålende, smellende og avsporende "elefanter" når jeg nå vil rette fokus på elefanten i rommet, så er interessert i å høre om felre menn er i stand ti å godta og flytte fokuset over på den egentlige problematikken med samfunnet i dag og bivirkningene vi så tydlig ser. Sånn det er i dag produserer norske kvinner, og vestlige generelt sånn i snitt 1,7 barn eller noe. Uansett er trenden at de produserer så få at vi ikke kan opprettholde befolkningen som den er, og hvertfall ikke vokse. Det vil si at vår etniske befolkning eldres den dag i dag som betyr at vi om x antall år ikke vil ha noen til å ta seg av en gammel og syk befolkning. Vi har alt nådd det punktet. Løsningen har da blitt å ta inn innvandrere som billig og grei arbeidskraft, som også må ut i lavtlønna og lavstatusyrker for ha motivasjon til å avle på barn som etterhvert kan ta seg av og resten av samfunnet slik det er i dag. Mao er innvandring helt nødvendig mtp hvordan vestlig levesett er. Dette er et faktum, det kan ikke en gang en høyreekstrem benekte, og grunnen til innvandring er faktisk enkelt og greit at norske kvinner ikke får nok barn til å opprettholde befolkningen vår, og jeg har tidligere nevnt litt løst om den vestlige skank-kulturen og dens mannehat og det er synd ikke flere gidder å fokusere litt der. Hordene av innvandrere kommer hit fordi våre innfødte kvinner er for opptatt sekuell utforskning, hyppige weekendturer til paris, sydenturer for oppleve desperate, fattige unggutter virilitet, for opptatt med paradisefinalen til å ta opp en avis å lese om noe annet en kjendispiss, forveksler sanne ambisjoner med det å kunne stå fem minutter i rampelyset med en eller annen billig og tøsete bekledning, som viser akkurat nok rumpe og pupper for å vise fram det eneste hun har å tilby, produsert av fattige slavearbeidere fra et eller annet sted de knapt kan peke ut på verdenskartet, kvinner som heller vil ta seg av kjeledyr istedet for egne unger og en rekke andre ting som for famile og barn til å virke kjedelig og overflødig. Og jeg skjønner dem egentlig,jeg ønsker meg heller ikke en familie eller noe annet enn relativt uforpliktet sex med disse kvinnene, da de ikke tilfører livet vårt stort annet uansett. Uansett er en kvinnes livsløp i dag slik at familie kommer i annen rekke, og menn som ikke er villige til å infri en rekke krav, der hun mener hennes eneste bidrag trenger å være å skrive ned krav - og forentningslista og shake litt på assen, blir sortert vekk og barnløse. Og slik skaper man lav fødselsrate og et behov for økt innandring, som vi i dag ser bivirkningen av. Så denne går ut til mine medbrødre ut der, uavnhengig av rase, religion, politisk standpunkt og bla bla. Det er ingen vits å rette sinnet mot hverandre og separere hverandre på grunnlag av etnisitet og annen variasjon - vi er alle menn. Menn som går rundt som droner i håp om å utrydde andre menn, for å krone seg med en eller annen kvinne som bare ser på manndom som en arbeidskraft for å skaffe henne alt det skinnende hun peker på. Klart dere kan rette sinnet mot hverandre og barke løs på hverandre, men det fjerner ikke problemet, for problemet er at menn er villige til å ofre hverandre og knuse hverandre for kvinners underholdning og luxuriøse behov og det kommer til å fortsette og fortsette i det evig, til menn faktisk lærer seg konseptet brorskap og tør å peke på elefanten i rommet. Og det betyr ikke at elefanten trenger å bli møtt med sinne eller raseri. Den trenger bare et lite spark i rævva og klar beskjed om å ha seg ut å skaffe seg sitt eget brød og tak over hodet og slutte å forvente at den andre halvparten skal ordne med alt og knuse alle andre som står i veien for det. Jeg nyter livet som det er. Jeg elsker at landets kvinner er så enkle å få i sengs og at jeg slipper å invester en framtid med dem for at de blir med på å skape varme, Men jeg anerkjenner også at den livstilen ikke er bæredyktig for samfunnet og at vi trenger innvandring for å kompensere. Ikke pokker om noen hatere skal få ødelegge det, enten de er høyreekstreme eller fundamentalistiske islamister. Kvinners frykt for et ustabilt samfunn og fremmede menn, noe de selv er skyld i å skape, prosjiseres over på dere, og dere melder dere frivillig inn slaverollen som kvinners hvite riddere, og dere prøver å rydde opp i kvinners skapte kaos ved å utrydde hverandre som de selvutslettende dronene dere er. HAHAHA man må jo le? Er det flere menn som ser det jeg ser? Endret 23. mai 2013 av Kalkunkrøll 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er litt androgyn, så her må jeg nok tenke meg litt om først Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er litt androgyn, så her må jeg nok tenke meg litt om først Hva er det å tenke på? Faktumet er at alle opptøyer fortsatt er det de alltid er. Menn som angriper menn. Menn som angriper bygninger andre menn har bygd og menn som kommer for å rydde opp i hordene av menn som tok initsiativet til striden. Og hvor er kvinnene? I disse dager er vel noen med i marsjen, dvs, langt bak beskyttet av minst fire menn rundt seg mens de bidrar med litt skrik og rop. Man kan skylde på kulturforskjeller, etnisitet og diverse, men faktumet er at vi uansett faktisk må fungere sammen, eller gå tilbake til et mer tradisjonelt og mindre materialistisk samfunn, med mindre fritid og mer ansvar, noe jeg og de fleste ikke er villig til å ofre bare for å få en eller annen kvinne å fø på i hjemmet. Mulig vi ikke kan tåle trynene på hverandre, men nå er det faktisk våre kvinner som tvinger oss sammen, i form av at de ikke leverer som de skal, og at menn da tror at løsningen blir å kjempe mot andre menn i håp om å redde sine kvinner fra den andre parten. Løsningen er dog veldig enkelt. Man anerkjenner behovet for innvandring, man anerkjenner behovet for en tradisjonell familiær struktur der hver kvinner føder 2-3 barn, og men innser sine muligheter for å få bukt med problemet ved å gå i seg og bidra på sin måte til å skape det det samfunnet man vil ha. Ikke ved vold eller krig, men ved å innfri de kravene som da stilles til deg og dine. Jeg er uvillig til å gjøre det, så jeg kommer aldri til å løfte en finger for å få en familie, derfor bidrar jeg til økt innvandring, og det er greit. Prolemet er at mange andre også gjør det, men skylder på innvandrerne og politikerne for at ting er som de er, når skylden ligger hos blant annet innfødte kvinners ivirige abortbruk. Og hva betyr det for deg som mann? At du må brette opp armene, begynne å jobbe for å sanke til deg alt du trenger for å bligjøre en kvinne til å fø et par barn for deg? Nei, det handler om å slutte å tilby kvinner du ikke har fått en ordentlig relasjon til tjenester, som gratise måltider i form av påspandert date, slutte å bruke oppsparte midler på dyre bryllup, slutte å åpne dører for kvinner og simpelt enn anerkjenne den verdien du som mann har uten å gjøre trikks for kvinner rundt om for å få en cookie som en trent hund. Denne tråden hadde sånn 40 leser i løpet av de første 10 minuttene, men ingen menn ville kommentere, fordi de ville tilbake til sauetrådene for å skylde på "svartinga, vanntro, korrupte politikkere" and you name it som infantile naive vesner som tror at politikkere og politiske vedtak noen gang har brydd seg om hva folket vil og mener. Endringer skjer fordi folk og ting endrer seg, ikke fordi folk demonstrerer eller sutrer. Akkurat som at innvandring kommer etter behov, men for noen er det vist vanskelig å forstå, som tror deres individuelle behov er større enn statens. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Min løsning på problemet er å være avholdende til sex - det gir full kontroll for mannen Og barn har vi evig nok av i verden, så der kan vi adoptere i vilden sky Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Min løsning på problemet er å være avholdende til sex - det gir full kontroll for mannen Og barn har vi evig nok av i verden, så der kan vi adoptere i vilden sky Du kan ha full kontroll uten å være avholdende til sex. Lenke til kommentar
Populært innlegg Abigor Skrevet 23. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. mai 2013 For noe tull dette her er. Makan til generaliseringer har jeg ikke sett siden i går på dette forumet. 10 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 For noe tull dette her er. Makan til generaliseringer har jeg ikke sett siden i går på dette forumet. Det er så funny når det kommer noen inn og tror de avfeier noe som helst med substansløse populistkommentarer med idealistisk pk-syn de har friskt i minne fra dagens barnetimen for de eldste. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Nøyaktig hva er det som er generaliseriner uten rot i virkeligheten? At norske kvinner føder for lite? At den hverdagslie norske husholdningen har fritid nok og oerskudd nok til å dra på weekendturer? At vi trenger innandring? Pek på nøyaktig hva som er en feilaktig generalisering? 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Nøyaktig hva er det som er generaliseriner uten rot i virkeligheten? At norske kvinner føder for lite? At den hverdagslie norske husholdningen har fritid nok og oerskudd nok til å dra på weekendturer? At vi trenger innandring? Pek på nøyaktig hva som er en feilaktig generalisering? Du har rett. Dessverre. Problemet er egalitarismen. Vi må fokusere mindre på "individuelle rettigheter" og alle mulige former for "likestilling" og adoptere det tradisjonalistiske, radikalkonservative fokuset på organisk hierarkisk helhet og bærekraftighet. Det viktigste er overlevelse som sivilisasjon, folk og rase. I forhold til denne overordnede plikten, så er tanken om individets "rett" til ditt og datt nokså ubetydelig. Problemet er bare at en mer bærekraftig organisk struktur ser ut til å være umulig å oppnå i dagens egalitære system. En revolusjon må til. 2 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 90% BS i denne tråden. Og slutt med myten om at Norge trenger innvandrere (http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.10935294). Eksperter har slått fast at behovet for helse og omsorgsarbeidere har blitt enda større pga.innvadring. At kvinner får færre barn er bra. Verden har allerede for mange innbyggere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Du kan ha full kontroll uten å være avholdende til sex. Nei, du kan ikke ha kontroll på annet enn ditt eget sinn og dine egne lyster (og selv der vil du slite utrolig). Men du må gjerne forsøke å bevise at du er en ekte supermann! Men hvis du slipper behovet ditt for å ha kontroll, da har du skjønt noe viktig - for da får du faktisk bedre muligheter med det som er viktigst, nemlig din fremtid og skjebne simplicety is sanity Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ok, let do this shit. Føler for å rante et sted der jeg slipper å bli møtt med en horde infantile, emosjonelle, gnålende, smellende og avsporende "elefanter" når jeg nå vil rette fokus på elefanten i rommet, så er interessert i å høre om felre menn er i stand ti å godta og flytte fokuset over på den egentlige problematikken med samfunnet i dag og bivirkningene vi så tydlig ser. Sånn det er i dag produserer norske kvinner, og vestlige generelt sånn i snitt 1,7 barn eller noe. Uansett er trenden at de produserer så få at vi ikke kan opprettholde befolkningen som den er, og hvertfall ikke vokse. Det vil si at vår etniske befolkning eldres den dag i dag som betyr at vi om x antall år ikke vil ha noen til å ta seg av en gammel og syk befolkning. Vi har alt nådd det punktet. Løsningen har da blitt å ta inn innvandrere som billig og grei arbeidskraft, som også må ut i lavtlønna og lavstatusyrker for ha motivasjon til å avle på barn som etterhvert kan ta seg av og resten av samfunnet slik det er i dag. Mao er innvandring helt nødvendig mtp hvordan vestlig levesett er. Dette er et faktum, det kan ikke en gang en høyreekstrem benekte, og grunnen til innvandring er faktisk enkelt og greit at norske kvinner ikke får nok barn til å opprettholde befolkningen vår, og jeg har tidligere nevnt litt løst om den vestlige skank-kulturen og dens mannehat og det er synd ikke flere gidder å fokusere litt der. Hordene av innvandrere kommer hit fordi våre innfødte kvinner er for opptatt sekuell utforskning, hyppige weekendturer til paris, sydenturer for oppleve desperate, fattige unggutter virilitet, for opptatt med paradisefinalen til å ta opp en avis å lese om noe annet en kjendispiss, forveksler sanne ambisjoner med det å kunne stå fem minutter i rampelyset med en eller annen billig og tøsete bekledning, som viser akkurat nok rumpe og pupper for å vise fram det eneste hun har å tilby, produsert av fattige slavearbeidere fra et eller annet sted de knapt kan peke ut på verdenskartet, kvinner som heller vil ta seg av kjeledyr istedet for egne unger og en rekke andre ting som for famile og barn til å virke kjedelig og overflødig. Og jeg skjønner dem egentlig,jeg ønsker meg heller ikke en familie eller noe annet enn relativt uforpliktet sex med disse kvinnene, da de ikke tilfører livet vårt stort annet uansett. Uansett er en kvinnes livsløp i dag slik at familie kommer i annen rekke, og menn som ikke er villige til å infri en rekke krav, der hun mener hennes eneste bidrag trenger å være å skrive ned krav - og forentningslista og shake litt på assen, blir sortert vekk og barnløse. Og slik skaper man lav fødselsrate og et behov for økt innandring, som vi i dag ser bivirkningen av. Så denne går ut til mine medbrødre ut der, uavnhengig av rase, religion, politisk standpunkt og bla bla. Det er ingen vits å rette sinnet mot hverandre og separere hverandre på grunnlag av etnisitet og annen variasjon - vi er alle menn. Menn som går rundt som droner i håp om å utrydde andre menn, for å krone seg med en eller annen kvinne som bare ser på manndom som en arbeidskraft for å skaffe henne alt det skinnende hun peker på. Klart dere kan rette sinnet mot hverandre og barke løs på hverandre, men det fjerner ikke problemet, for problemet er at menn er villige til å ofre hverandre og knuse hverandre for kvinners underholdning og luxuriøse behov og det kommer til å fortsette og fortsette i det evig, til menn faktisk lærer seg konseptet brorskap og tør å peke på elefanten i rommet. Og det betyr ikke at elefanten trenger å bli møtt med sinne eller raseri. Den trenger bare et lite spark i rævva og klar beskjed om å ha seg ut å skaffe seg sitt eget brød og tak over hodet og slutte å forvente at den andre halvparten skal ordne med alt og knuse alle andre som står i veien for det. Jeg nyter livet som det er. Jeg elsker at landets kvinner er så enkle å få i sengs og at jeg slipper å invester en framtid med dem for at de blir med på å skape varme, Men jeg anerkjenner også at den livstilen ikke er bæredyktig for samfunnet og at vi trenger innvandring for å kompensere. Ikke pokker om noen hatere skal få ødelegge det, enten de er høyreekstreme eller fundamentalistiske islamister. Kvinners frykt for et ustabilt samfunn og fremmede menn, noe de selv er skyld i å skape, prosjiseres over på dere, og dere melder dere frivillig inn slaverollen som kvinners hvite riddere, og dere prøver å rydde opp i kvinners skapte kaos ved å utrydde hverandre som de selvutslettende dronene dere er. HAHAHA man må jo le? Er det flere menn som ser det jeg ser? Ok, let do this shit. Føler for å rante et sted der jeg slipper å bli møtt med en horde infantile, emosjonelle, gnålende, smellende og avsporende "elefanter" når jeg nå vil rette fokus på elefanten i rommet, så er interessert i å høre om felre menn er i stand ti å godta og flytte fokuset over på den egentlige problematikken med samfunnet i dag og bivirkningene vi så tydlig ser. Sånn det er i dag produserer norske kvinner, og vestlige generelt sånn i snitt 1,7 barn eller noe. Uansett er trenden at de produserer så få at vi ikke kan opprettholde befolkningen som den er, og hvertfall ikke vokse. Det vil si at vår etniske befolkning eldres den dag i dag som betyr at vi om x antall år ikke vil ha noen til å ta seg av en gammel og syk befolkning. Vi har alt nådd det punktet. Løsningen har da blitt å ta inn innvandrere som billig og grei arbeidskraft, som også må ut i lavtlønna og lavstatusyrker for ha motivasjon til å avle på barn som etterhvert kan ta seg av og resten av samfunnet slik det er i dag. Mao er innvandring helt nødvendig mtp hvordan vestlig levesett er. Dette er et faktum, det kan ikke en gang en høyreekstrem benekte, og grunnen til innvandring er faktisk enkelt og greit at norske kvinner ikke får nok barn til å opprettholde befolkningen vår, og jeg har tidligere nevnt litt løst om den vestlige skank-kulturen og dens mannehat og det er synd ikke flere gidder å fokusere litt der. Hordene av innvandrere kommer hit fordi våre innfødte kvinner er for opptatt sekuell utforskning, hyppige weekendturer til paris, sydenturer for oppleve desperate, fattige unggutter virilitet, for opptatt med paradisefinalen til å ta opp en avis å lese om noe annet en kjendispiss, forveksler sanne ambisjoner med det å kunne stå fem minutter i rampelyset med en eller annen billig og tøsete bekledning, som viser akkurat nok rumpe og pupper for å vise fram det eneste hun har å tilby, produsert av fattige slavearbeidere fra et eller annet sted de knapt kan peke ut på verdenskartet, kvinner som heller vil ta seg av kjeledyr istedet for egne unger og en rekke andre ting som for famile og barn til å virke kjedelig og overflødig. Og jeg skjønner dem egentlig,jeg ønsker meg heller ikke en familie eller noe annet enn relativt uforpliktet sex med disse kvinnene, da de ikke tilfører livet vårt stort annet uansett. Uansett er en kvinnes livsløp i dag slik at familie kommer i annen rekke, og menn som ikke er villige til å infri en rekke krav, der hun mener hennes eneste bidrag trenger å være å skrive ned krav - og forentningslista og shake litt på assen, blir sortert vekk og barnløse. Og slik skaper man lav fødselsrate og et behov for økt innandring, som vi i dag ser bivirkningen av. Så denne går ut til mine medbrødre ut der, uavnhengig av rase, religion, politisk standpunkt og bla bla. Det er ingen vits å rette sinnet mot hverandre og separere hverandre på grunnlag av etnisitet og annen variasjon - vi er alle menn. Menn som går rundt som droner i håp om å utrydde andre menn, for å krone seg med en eller annen kvinne som bare ser på manndom som en arbeidskraft for å skaffe henne alt det skinnende hun peker på. Klart dere kan rette sinnet mot hverandre og barke løs på hverandre, men det fjerner ikke problemet, for problemet er at menn er villige til å ofre hverandre og knuse hverandre for kvinners underholdning og luxuriøse behov og det kommer til å fortsette og fortsette i det evig, til menn faktisk lærer seg konseptet brorskap og tør å peke på elefanten i rommet. Og det betyr ikke at elefanten trenger å bli møtt med sinne eller raseri. Den trenger bare et lite spark i rævva og klar beskjed om å ha seg ut å skaffe seg sitt eget brød og tak over hodet og slutte å forvente at den andre halvparten skal ordne med alt og knuse alle andre som står i veien for det. Jeg nyter livet som det er. Jeg elsker at landets kvinner er så enkle å få i sengs og at jeg slipper å invester en framtid med dem for at de blir med på å skape varme, Men jeg anerkjenner også at den livstilen ikke er bæredyktig for samfunnet og at vi trenger innvandring for å kompensere. Ikke pokker om noen hatere skal få ødelegge det, enten de er høyreekstreme eller fundamentalistiske islamister. Kvinners frykt for et ustabilt samfunn og fremmede menn, noe de selv er skyld i å skape, prosjiseres over på dere, og dere melder dere frivillig inn slaverollen som kvinners hvite riddere, og dere prøver å rydde opp i kvinners skapte kaos ved å utrydde hverandre som de selvutslettende dronene dere er. HAHAHA man må jo le? Er det flere menn som ser det jeg ser? I det du skriver virker det som du opplever en kaotisk og kanskje meningsløs verden, med masse stuff and nonsens. Og du ser at kvinnene også er en del av det. Å gi dem hele skylda og bytte ut hat mot andre grupper og raser, med hat mot det motsatte kjønn, er dessverre bare nok en variant av samme greia som ikke vil hjelpe noen. Er vi så mye bedre? Kvinner trenger menn som elsker dem. De trenger noen som tar vare på dem. De trenger noen som leder dem. I en positiv retning. Vi trenger kvinnene og de trenger oss. Mennesker trenger generelt hverandre for at livet ikke skal være for kjipt. Kanskje det er derfor vi kalles sosiale dyr. Et forslag: Ikke hat kvinnene. Bare elsk dem enda mer som de er. Skal du hate noe så kan du for eksempel hate...bortkasta tid? Kvinner er fantastiske skapninger med masse glede å gi til oss alle. Man trenger ikke ha dem under kontroll engang, man kan glede seg over dem som de er. Også når de er forvirrede og lever i et kaos som ensomme lam i uvær, og du ser at de går og lengter etter noe de ikke kan sette ord på, mens de fyller tomheten med tidsfordriv. Og ja, det er et stort kaos hele greia. Som vi alle er innvevd i. Men det er ikke håpløst Fordi det alltid er mulig å starte på nytt!!! Jeg kan integrere alt jeg har lært, jeg kan utvikle en ny vei fremover, og det beste fra flere verdener kombineres mens overflødige ingredienser elimineres. Jeg kan teste og teste og teste til det FLYR, og deretter kan jeg fly høyere. Kanskje er det mannfolka som må lede an for at forandring skal skje. Personlig tror jeg at menn er naturlige change agents, og kvinnene er naturlige ivaretagere som har evnen til å gi en unik varme og glede til tilværelsen. At menn og kvinner, med sine medfødte forskjeller, er i en posisjon til å kunne lære av hverandre og fylle ulike funksjoner. Men ja, da trengs kanskje litt av det som kalles kjærlighet, som man på en eller annen måte må grave frem i seg selv. Tror du på evolusjon? Hvis det er noe i det, burde være mulig å gjennomgå noe lignende selv. Som individer såvel som samfunn. Kanskje komme til punktet der det ikke lenger er noe skille mellom individ og samfunn, fordi det ene ikke kan eksistere uten det andre. Så ja, her er vi alle sammen brødre og søstre, midt i et uoversiktlig kaos der det er vanskelig å finne mening. Men det er lyspunkter, og der er håp og det er potensiale som overgår våre villeste fantasier. Appropos evolusjon... Teknologien for kommunikasjon har de siste tiårene gjennomgått en utvikling verdenshistorien aldri har sett maken til. Hva med muligheten for en intelligent evolusjon innenfor METODENE for åssen kommunikasjonsteknologien kan brukes? Altså en evolusjon av selve kommunikasjonen? Har vi det i oss? Skal vi anse det som umulig å prøve og bare nøye oss med middelmådighet? Skal "oss-mot-dem" gamet bare overføres til enda en annen gruppe, eller finnes det mer lovende muligheter? Personlig tror jeg vi kan klare bedre. MYE bedre!!! Vi er kanskje forvirra idioter alle mann, men akk for noen kreative og oppfinnsomme idioter vi noen ganger kan være, når en gnist av genialitet plutselig skinner gjennom. Dessuten: det ser ikke ut til å være så mye bedre å bruke tida til 1 Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Du har rett. Dessverre. Problemet er egalitarismen. Vi må fokusere mindre på "individuelle rettigheter" og alle mulige former for "likestilling" og adoptere det tradisjonalistiske, radikalkonservative fokuset på organisk hierarkisk helhet og bærekraftighet. Det viktigste er overlevelse som sivilisasjon, folk og rase. I forhold til denne overordnede plikten, så er tanken om individets "rett" til ditt og datt nokså ubetydelig. Problemet er bare at en mer bærekraftig organisk struktur ser ut til å være umulig å oppnå i dagens egalitære system. En revolusjon må til. Men hva er best: En voldelig revolusjon sånn som du har sett i midtøsten og utallige ganger før, som erstatter et urettferdig organisert kaos med et enda mer urettferdig uorganisert kaos? Eller en revolusjon i bevisstheten? Kanskje det koker ned til om vi mennesker er villig til å leve med middelmådighet og gjentagelse av gamle feil, eller om vi kan klare noe mye bedre og ta hele greia til et fullstendig nytt nivå. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 I det du skriver virker det som du opplever en kaotisk og kanskje meningsløs verden, med masse stuff and nonsens. Og du ser at kvinnene også er en del av det. Å gi dem hele skylda og bytte ut hat mot andre grupper og raser, med hat mot det motsatte kjønn, er dessverre bare nok en variant av samme greia som ikke vil hjelpe noen. Er vi så mye bedre? Kvinner trenger menn som elsker dem. De trenger noen som tar vare på dem. De trenger noen som leder dem. I en positiv retning. Vi trenger kvinnene og de trenger oss. Mennesker trenger generelt hverandre for at livet ikke skal være for kjipt. Kanskje det er derfor vi kalles sosiale dyr. Et forslag: Ikke hat kvinnene. Bare elsk dem enda mer som de er. Skal du hate noe så kan du for eksempel hate...bortkasta tid? Kvinner er fantastiske skapninger med masse glede å gi til oss alle. Man trenger ikke ha dem under kontroll engang, man kan glede seg over dem som de er. Også når de er forvirrede og lever i et kaos som ensomme lam i uvær, og du ser at de går og lengter etter noe de ikke kan sette ord på, mens de fyller tomheten med tidsfordriv. Og ja, det er et stort kaos hele greia. Som vi alle er innvevd i. Men det er ikke håpløst Fordi det alltid er mulig å starte på nytt!!! Jeg kan integrere alt jeg har lært, jeg kan utvikle en ny vei fremover, og det beste fra flere verdener kombineres mens overflødige ingredienser elimineres. Jeg kan teste og teste og teste til det FLYR, og deretter kan jeg fly høyere. Kanskje er det mannfolka som må lede an for at forandring skal skje. Personlig tror jeg at menn er naturlige change agents, og kvinnene er naturlige ivaretagere som har evnen til å gi en unik varme og glede til tilværelsen. At menn og kvinner, med sine medfødte forskjeller, er i en posisjon til å kunne lære av hverandre og fylle ulike funksjoner. Men ja, da trengs kanskje litt av det som kalles kjærlighet, som man på en eller annen måte må grave frem i seg selv. Tror du på evolusjon? Hvis det er noe i det, burde være mulig å gjennomgå noe lignende selv. Som individer såvel som samfunn. Kanskje komme til punktet der det ikke lenger er noe skille mellom individ og samfunn, fordi det ene ikke kan eksistere uten det andre. Så ja, her er vi alle sammen brødre og søstre, midt i et uoversiktlig kaos der det er vanskelig å finne mening. Men det er lyspunkter, og der er håp og det er potensiale som overgår våre villeste fantasier. Appropos evolusjon... Teknologien for kommunikasjon har de siste tiårene gjennomgått en utvikling verdenshistorien aldri har sett maken til. Hva med muligheten for en intelligent evolusjon innenfor METODENE for åssen kommunikasjonsteknologien kan brukes? Altså en evolusjon av selve kommunikasjonen? Har vi det i oss? Skal vi anse det som umulig å prøve og bare nøye oss med middelmådighet? Skal "oss-mot-dem" gamet bare overføres til enda en annen gruppe, eller finnes det mer lovende muligheter? Personlig tror jeg vi kan klare bedre. MYE bedre!!! Vi er kanskje forvirra idioter alle mann, men akk for noen kreative og oppfinnsomme idioter vi noen ganger kan være, når en gnist av genialitet plutselig skinner gjennom. Dessuten: det ser ikke ut til å være så mye bedre å bruke tida til Du generaliserer jo bare andre veien, til og med uten å vise til noe. Jeg er ganske sikker på at de fedrene i statene som sitter i fengsel på ekskonas ønske fordi de ikke har råd til å betale alimony er ganske uenig i dine resonnementer rundt det annet kjønn, ei heller tror jeg norske menn som har fått et barn pålurt av dama som løy om prevensjon er særlig enig i det. Er ingen kvinnehater heller(veldig sjeldent at kvinnehatere har dame eller dater noen, noe jeg gjør), jeg er stort sett bare krass når jeg peker på noe, og jeg ser hvordan mye av det du blir møtt med, spesielt da av vold og aggressivitet fra andre menn, ofte er initiert av en kvinne. Sorry men gir et veldig skjevt bilde av kvinner som til syvende og sist er ganske skadelig for deg selv og forsåvidt meg og, fordi du gir dem innbillinger om at de trenger mer enn sex for å ha sex, fordi menn som deg er villig til å elske dem, sponse dem etc og gi dem alt de vil ha for at de skal føle seg trygge. Husk på at den budeia du kjemmer bort en dag skal ha skrukkete hud løse tenner og dårlig kroppslukt, og være alt annet enn sexuelt tennende, og da er det ikke morsomt å tenke på at de 40 neste årene du lever sammen med henne har hun urimelige krav til deg fordi du kjemte henne bort i ungdommen. Og om du tror du bare kan sette hennen på plass tar du feil, en legion av andre desperate menn hun kan utnytte for å få deg til å gjøre som hun vil vil presse din possisjon veldig veldig langt ned, fordi disse mennene er like billige i tankegangen, og ruller rundt som en hund i håp om å få en treat. Jeg oppsummerer slik: Om du er villig til å elske en kvinne og beskytte og passe på i den tro at du leder henne, så er det akkurat det du ikke gjør. Da er det hun som leder deg, da du gjør ting for henne du aldri ville gjort for en mann. Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Du generaliserer jo bare andre veien, til og med uten å vise til noe. Jeg er ganske sikker på at de fedrene i statene som sitter i fengsel på ekskonas ønske fordi de ikke har råd til å betale alimony er ganske uenig i dine resonnementer rundt det annet kjønn, ei heller tror jeg norske menn som har fått et barn pålurt av dama som løy om prevensjon er særlig enig i det. Er ingen kvinnehater heller(veldig sjeldent at kvinnehatere har dame eller dater noen, noe jeg gjør), jeg er stort sett bare krass når jeg peker på noe, og jeg ser hvordan mye av det du blir møtt med, spesielt da av vold og aggressivitet fra andre menn, ofte er initiert av en kvinne. Sorry men gir et veldig skjevt bilde av kvinner som til syvende og sist er ganske skadelig for deg selv og forsåvidt meg og, fordi du gir dem innbillinger om at de trenger mer enn sex for å ha sex, fordi menn som deg er villig til å elske dem, sponse dem etc og gi dem alt de vil ha for at de skal føle seg trygge. Husk på at den budeia du kjemmer bort en dag skal ha skrukkete hud løse tenner og dårlig kroppslukt, og være alt annet enn sexuelt tennende, og da er det ikke morsomt å tenke på at de 40 neste årene du lever sammen med henne har hun urimelige krav til deg fordi du kjemte henne bort i ungdommen. Og om du tror du bare kan sette hennen på plass tar du feil, en legion av andre desperate menn hun kan utnytte for å få deg til å gjøre som hun vil vil presse din possisjon veldig veldig langt ned, fordi disse mennene er like billige i tankegangen, og ruller rundt som en hund i håp om å få en treat. Jeg oppsummerer slik: Om du er villig til å elske en kvinne og beskytte og passe på i den tro at du leder henne, så er det akkurat det du ikke gjør. Da er det hun som leder deg, da du gjør ting for henne du aldri ville gjort for en mann. Har teste konseptet ut i praksis og det funker forbausende bra. Alle forholdene jeg har vært i har vært veldig givende på en eller annen måte, selv om det såklart har vært masse fuckups. Som man forhåpentligvis kan lære av Du kan elske en dame uten å trenge henne eller bli styrt. Du kan til og med si "Jeg elsker deg akkurat som du er, men jeg er ikke avhengig av deg, og hvis du vil dra et annet sted ønsker jeg der bare lykke til på reisen". Fra en sånn posisjon kan du stille krav hvis hun har lyst til å bli der, og utøve en positiv påvirkning. Jeg for eksempel har nulltoleranse for krangling og bitching og meningsløst drama, selv om jeg kanskje kan være tilgivende. Da bare går jeg gjennom regla til det kjedsommelige: sånn kommunikasjon er bortkasta tid for oss begge og vi kan klare mye bedre. Preike masse om muligheter og ressurser og respekt og å fylle tida med noe verdifullt. Gradvis synker det inn. Et og annet tilbakefall, joda, men stort sett sinnsynkt god stemning. Dog: Jeg tror det krever at man finner rett dame, altså rett dame for den enkelte personen. Noen kombinasjoner er bare feil på sikt, og vil aldri funke bra, og man bare kaster bort hverandres tid med å prøve. Noen menn og kvinner virker bare helt inkompatible av natur. Hvis du syns tanken på å bare ha sex med en dame er uutholdelig i lengden, er det alltids mulig med et åpent forhold. Igjen: Finne rett dame som er med på notene, og gjøre en innsats for å få det til å funke. Da må du såklart bli kvitt sjalusi, men sjalusi er jo bare waste of time uansett, for til syvende og sist kan man ikke kontrollere alt. Go with the flow Basicly: Hvis man kan gi en dame ekte kjærlighet uten å kreve noe tilbake, og hun begynner å skjønner at du mener det seriøst, så skjer det noe. Det er nesten litt magisk. Det føles helt fantastisk. Men...det er noe man må finne i seg selv. Man må liksom finne en slags ro med seg selv, og så åpner den muligheten seg. Vanskelig å forklare... Når jeg sier ekte kjærlighet tenker jeg ikke på hollywood drømmen eller engang å leve i et forhold. Men noe mye enklere på en måte, å bare totalt leve i øyeblikket og nyte det som er, og verdsette dama akkurat som hun er med alle imperfeksjoner inkludert. Liksom se det unike og fantastiske med akkurat det vesenet her, som på noen måter er annerledes, og på noen måter er akkurat som alle andre. Og det er ikke egentlig rettet mot akkurat hun spesielt, men er mer en generell tilstand av å bare totalt nyte livet som det er, som overføres til henne hvis hun tilfeldigvis er i ditt selskap. Det er noe med at livet er fucking chaos all the way, glorious chaos, full of potential and movement. Damene er chaos, glorious chaos, full of potential and movement. Aldri perfekt, og fordi det aldri er perfekt, så er det så lovende og levende og interessant. Har sikkert gjort en crappy jobb for å beskrive poenget her (dårlig tiiid og buss som venter), men det er et poeng her et sted, og med litt openminded dekoding burde det være mulig å finne noe som gir mening Selv om livet er chaos og imperfect, trenger det ikke være så kjipt hvis man adder litt luv. Damene er skapt for luv, og det er da de er aller mest fantastiske Lenke til kommentar
Mindwheeel Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Forresten, jeg tar en senere buss, så kan utdype litt mer. Det virker som du ikke liker at damer for eksempel bruker sex for å kontrollere menn, eller masse mindgames eller what the fuck. Patetiske pussywhipped fuckers, som gjør seg avhengige av damer for å føle seg bedre, og hvordan det er en sammenheng mellom sånne ting og mer generelle problemer. Er helt med deg der mann. Du peker på et reellt problem som henger sammen med masse andre problemer i en generelt problamtisk verden. Men: Hva er løsningen? Hvordan kan situasjonen forbedres? Hvordan bli litt mer fri fra idiotiet? Sånn jeg ser det så trenger kvinner kjærlighet. Kanskje alle trenger kjærlighet, men kvinna trenger det ihvertfall. Og når man gir dem kjærlighet uten å kreve noe tilbake, bare fordi man tilfeldigvis er så fuckings happy, så ser de på deg med et mistenksomt blikk. Du ser det i øya deres, at de tenker "Is this for real?" "Er det bare nok en fyr som faker for å få seg noe"? "Dette er jeg ikke vant til, men det er noe med det jeg liker..." Osv. Så kanskje hun tester deg eller what the fuck, prøver noe mindgames, self protection style. Og du bare gliser og tar det chill og sier: "Hvis du vil dra, så er det bare å dra. Er ikke sikkert vi er ment for hverandre vettu. Men jeg har satt skikkelig pris på å bli kjent med deg, og jeg digger deg akkurat som du er. Hvis du har lyst å dra et annet sted, og senere ombestemmer deg, og jeg ikke er for opptatt da, skal du ikke se bort fra muligheten for at døra fortsatt er åpen". Og her kanskje hun blir skikkelig forvirra og usikker på alt, og føler en tiltrekning, og merker at mindgames ikke funker på deg fordi du ganske enkelt ikke trenger henne. Du har bare luv ovenfor henne, og du behandler henne så bra som bare det og forventer det samme tilbake, og hvis hun vil dra et annet sted så klarer du deg fint. Og noen drar og noen blir og noen drar senere og noen kommer tilbake. Men det går greit uansett, for du du bare møter dem med luv og digger dem som de er, og du trenger dem ikke. Og koker hun opp for mye bullshit og du føler at det ikke funker, så er det bare å si: "Jeg syns ikke det her funker så bra. Kanskje vi bare ikke passer sammen og du heller burde finne deg en annen. Og jeg gidder ikke bruke tida mi på drama og mindgames og bullshit, fordi det er så mye annet som er mye mer gøy å drive med istedenfor." Så kan de dra eller bli eller gjøre hva de vil, og jeg kan gjøre hva jeg vil, og det er når jeg kan gjøre hva jeg vil og hun er med det og diger det, at man kanskje har kommet over noe lovende. Og det kan være åpent forhold eller lukket forhold eller hvilket forhold du vil og dere begge digger. Og funker det ikke, etter gjentatte forsøk, går man videre med et glis som venner og ønsker dem bare det beste. Og da er det litt som at du har sådd et fint lite frø i henne som hun kanskje tar med seg videre, og hvis ikke har du i det minste gjort det du kan, og imorgen klarer du kanskje enda bedre fordi du er enda smartere og mer kunnskapsrik og full av gode ideer enn noensinne. Og imorgen er det nye damer og nye muligheter og nye situasjoner som kan møtes med happy luving vibes og living each moment in ecstasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå