Gå til innhold

Efaring med B-ONE-webhotell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

godsairforce: har kjørt løsningen dot.tk redirecta til home.no.net, men etter 3 år har jeg endelig innsett at txtdatabaser ikke er den ultimate løsningen. Føler også at .tk har mistet sjarmen etter at "alle" oppdaget det. Derfor går jeg for B-one...

...og selvfølgelig, jeg er jo en, therefore I'll B-one..! :woot:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Når det gjelder B-one har i alle fall jeg utelukkende gode erfaringer. Registrering gikk raskt, og support på mail var også veldig raskt.

Når det gjelder pris, så må du bare huske at prisene er eks. mva. , men bortsett fra det så koster det ikke mer enn det ser ut som. Tror jeg betalte 400,- første året inkl. reg, domene og et års host. Er vell en 100-150 kr billigere senere år, hvis jeg ikke husker feil.

Eneste ulempen jeg har merket, er at de ikke hoster .no-domener.

Lenke til kommentar

Jeg har benyttet B-one til et par av mine kunder.

Min erfaring med dem er helt OK, men absolutt ikke mere. De gir deg ikke noe kontroll muligheter på kontoen din utover mail. Og det finnes absolutt ikke noe som heter fri båndbredde.. får siten din for mye trafikk lukker b-one siden.

Jeg anbefaler kun leverandører som oppgir hvor mye båndbredde man faktisk får, og gir deg den. B-one påstår selv at de har over 50 000 kunder, hvis alle 50 000 kunder brukte 100GB om dagen så sier det seg selv at det ikke går.

Support hos B-one har vært helt greit. Bare brukt dem en gang og de svarte i løpet av 24 timer.

At man kun får 1 SQL database er latterlig.

Jeg har alle mine kunder (webdesign) hos xmac.no. Ubegrenset SQL, e-post og mulighet til å hoste flere domener på samme pakke, samt cPanel kontrollpanel. Leverandører med cPanel er å fortrekke.

Mine 2 øre... :)

krisTOffer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...