Gilbert Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen som har neagive eller postivite erfaringer med B-ONE? De er jo skummelt billige... http://www.b-one.net/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det har vært en tråd om dette tidligere, og jeg mener vi kom frem til at det var ca. akkurat like dyrt/billig som andre leverandører når man slår alt sammen. Street4you har auksjoner på Qxl.. 300kr for .com/net/org-domene, samt noen hundre mb lagringsplass og x GB transfer i måneden. 300kr per år, altså. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 kaster ut en fakkel - hva med en sticky eller et eget board for dette temaet? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hvorfor gjøre det vanskelig for seg med webhotell osv når en får gratis på dot.tk... :-) Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 godsairforce: har kjørt løsningen dot.tk redirecta til home.no.net, men etter 3 år har jeg endelig innsett at txtdatabaser ikke er den ultimate løsningen. Føler også at .tk har mistet sjarmen etter at "alle" oppdaget det. Derfor går jeg for B-one... ...og selvfølgelig, jeg er jo en, therefore I'll B-one..! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvorfor gjøre det vanskelig for seg med webhotell osv når en får gratis på dot.tk... :-) Er dot.tk webhotel da? trodde det bare var redirect... Lenke til kommentar
3c1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Når det gjelder B-one har i alle fall jeg utelukkende gode erfaringer. Registrering gikk raskt, og support på mail var også veldig raskt. Når det gjelder pris, så må du bare huske at prisene er eks. mva. , men bortsett fra det så koster det ikke mer enn det ser ut som. Tror jeg betalte 400,- første året inkl. reg, domene og et års host. Er vell en 100-150 kr billigere senere år, hvis jeg ikke husker feil. Eneste ulempen jeg har merket, er at de ikke hoster .no-domener. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 de hoster visst .no hvis du spør om det.. (må jo kjøpe det andre steder da men...) en anna ting.. jeg har aldri stolt på hosting-providere med "fri" båndbredde/bandwidth.. noen som har noe å si til det? erfaring med hastighet, og lign? Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har benyttet B-one til et par av mine kunder. Min erfaring med dem er helt OK, men absolutt ikke mere. De gir deg ikke noe kontroll muligheter på kontoen din utover mail. Og det finnes absolutt ikke noe som heter fri båndbredde.. får siten din for mye trafikk lukker b-one siden. Jeg anbefaler kun leverandører som oppgir hvor mye båndbredde man faktisk får, og gir deg den. B-one påstår selv at de har over 50 000 kunder, hvis alle 50 000 kunder brukte 100GB om dagen så sier det seg selv at det ikke går. Support hos B-one har vært helt greit. Bare brukt dem en gang og de svarte i løpet av 24 timer. At man kun får 1 SQL database er latterlig. Jeg har alle mine kunder (webdesign) hos xmac.no. Ubegrenset SQL, e-post og mulighet til å hoste flere domener på samme pakke, samt cPanel kontrollpanel. Leverandører med cPanel er å fortrekke. Mine 2 øre... krisTOffer Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg bruker www.servetheworld.net og er konge fornøyd. HER er hva du får for 39,- pr mnd hvis du bestiller via QXL som jeg gjorde Kjenner mange som har valgt dette, også en med nettbutikk, men da på windows server. Kjapp levering. Betaler et år på forskudd Jeg anbefaler disse mitt innlegg nr 300 Endret 2. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå