Joachim_F Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dying Light byr på åpne miljøer med dynamisk døgnsyklus. Les hele saken Lenke til kommentar
fRdz Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hm.. freerunning sier du? Fikk plutselig litt sansen 3 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Nja, mer interessert i DayZ og the Forrest, men skal helt klart følge med på dette. Har sansen for Techland. 2 Lenke til kommentar
SgtTrollz Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Blir spennende å se hvordan dette spillet blir, og hvordan det blir i forhold til andre zombie-spill som DayZ. Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Fallout + Walking Dead + Mirror's Edge? Har mye å bevise for at det skal funke, men vil utvilsomt holde et øye med dette. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva i huleste har mirrors edge her å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har kost meg mye med Dead Island 2 (prøvde aldri den første), så jeg er interessert! Kanskje de klarer en mer stabil framerate nå, og litt flere muligheter. Freerunning høres lovende ut i denne sjangeren! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hva i huleste har mirrors edge her å gjøre? Free running? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Free running? I et zombie spill... Nope. Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Free running?I et zombie spill... Nope. Fra artikkelen: ... Nytenkede «free running»-mekanismer sikrer utforskning nesten helt uten restriksjoner... Er nok ikke Mirrors Edge kvalitet på dette "Free running" konseptet de har planlagt, men noen form for hopp of sprett blir det nok. 1 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hva i helvette er en WINDOWS BASERT PC? For å være litt pirkete Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) hva i helvette er en WINDOWS BASERT PC? For å være litt pirkete Ikke Linux og Mac? Men igjen så er PC "Windows". Who knows. Endret 23. mai 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 I et zombie spill... Nope. Altså, zombiene er fiendene. Vi spiller ikke en zombie, om det var det du trodde. Så hvorfor i all verden er det så utenkelig med free running i et zombiespill? Jeg tenker mer på Assassin's Creed, og den type free running. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Altså, zombiene er fiendene. Vi spiller ikke en zombie, om det var det du trodde. Så hvorfor i all verden er det så utenkelig med free running i et zombiespill? Jeg tenker mer på Assassin's Creed, og den type free running. De prøver bare å bruke mirrors edge som et lokkemiddel, har ingenting med spillet å gjøre i det hele tatt, hører iallefall ikke hjemme blir skeptisk hver gang utviklere kommer med BS helt siden WarZ skandalen og EA generelt gikk til helvete. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 elsket mirrors edge og dead island så dette spillet blir vel midt i blinken? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 De prøver bare å bruke mirrors edge som et lokkemiddel, har ingenting med spillet å gjøre i det hele tatt, hører iallefall ikke hjemme blir skeptisk hver gang utviklere kommer med BS helt siden WarZ skandalen og EA generelt gikk til helvete. De mener jo selvsagt ikke en Mirror's Edge-kopi med zombier. Jeg vil tro de mener med at man kan løpe fremover stort sett hele veien, og automatisk hoppe over eller skli under alt som er i veien, som gjerder, biler osv. Det blir neppe hopping fra hustak til hustak på skyskrapere. ;p Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 De mener jo selvsagt ikke en Mirror's Edge-kopi med zombier. Jeg vil tro de mener med at man kan løpe fremover stort sett hele veien, og automatisk hoppe over eller skli under alt som er i veien, som gjerder, biler osv. Det blir neppe hopping fra hustak til hustak på skyskrapere. ;p Ja, nei synes ikke freerunning er et element de burde sette fokus på i det hele tatt, å ta nevne vellykkede spilltitler føles bare billig her, håper det kommer noe mer håndfast info senere! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Freerunning? ser for meg mye Quicktime events. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg tror du fokuserer for mye på at de nevner enkelte spill, for å være ærlig. Men ja, vi får vel vente til vi får noe mer håndfast. Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette har jeg venta på i åresvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå