Gå til innhold

Nestle CEO: Water Is Not A Human Right, Should Be Privatized

Anbefalte innlegg

Ja, jeg spiser gjerne det. Vil du frata meg muligheten til det? Hva annet vil du frata meg muligheten til å gjøre? - Jeg har hørt at fallskjermhopping er farlig, kanskje jeg til og skulle komme til å falle på noen. Best å forby det?

Du vet tydeligvis ikke hva GMO er, så du kan se denne videoen og bli oppdatert på hva det dreier seg om.

Videoen er litt lang, men du trenger egentlig ikke å se så mye av den før du kan danne deg e bilde av hva GMO er.

http://www.youtube.com/watch?v=eUd9rRSLY4A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en del, kan sikkert sette av en time snart for å se nevnte klipp. Misforstå meg rett, du er fri til å tro at GMO er livsfarlig.

Grensen burde settes ved valget til hvert individ. Det er viktig at du gir dem som ønsker å spise genmodifisert mat, retten til å gjøre det, så kan du kjøpe økologisk mat, dersom du mener at dette er bedre.

Hvis vi fjernet genmodifisert mat, er jeg redd for at vi ville sett ganske utbredt hungersnød.

Lenke til kommentar

Hvis vi fjernet genmodifisert mat, er jeg redd for at vi ville sett ganske utbredt hungersnød.

:rofl:

Trodde du var smartere en dette.

Faktisk er det ettervirkning av jordbruket som inneholder GMO samt måten det dyrkes på jeg ser som farlig for mennesker..

Greia er at GMO ofte forvirres med hybrid avling, som eks krysse frø etc, GMO er noe helt annet.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

I USA straffes folk for å samle regnvann, ser du ikke hvor dette går?

Det var staten- nærmere bestemt Oregon - som har en lov som sier at alt vann er offentlig, og at du trenger tillatelse for å lagre det.

Dette er det motsatte av privatisering. Bare staten kan vedta at det eier naturressurser på annen mann private eiendom.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke GMO er så farlig men det ville ikke utgjort store forskjeller i produksjonen om vi forbyr det. GMO har ikke ført til store økninger i produksjonsmengdene.

Lenke til kommentar

Tror ikke GMO er så farlig men det ville ikke utgjort store forskjeller i produksjonen om vi forbyr det. GMO har ikke ført til store økninger i produksjonsmengdene.

Det er ren mafia-business. Ikke noe annet. Det så mange vikarierende motiver og falskhet i salgspropagandaen som presenteres at det halve kunne vært nok.

Det forskes mye på effekten av GMO og resultatene er nedslående.

Synes denne er ganske beskrivende.

http://xkcd.com/419/

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...