Potissimus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gleder meg at protein-oppgaven ikke skal påvirke den samlede vurderingen av årets eksamen. Var noe diffust der.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg fikk 5. Jeg er fornøyd. Jeg hadde aldri klart 6 og 6 som privatist på to eksamener så nå ble 6 i standpunkt i det minste. Lenke til kommentar
Vaskosi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg fikk 5. Jeg er fornøyd. Jeg hadde aldri klart 6 og 6 som privatist på to eksamener så nå ble 6 i standpunkt i det minste. 5 på muntlig eller skriftlig? Privatister får ikke resultatene før på fredag.... Har dere allerede fått deres? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 5 på muntlig eller skriftlig? Privatister får ikke resultatene før på fredag.... Har dere allerede fått deres? Hehe, jeg er ikke privatist. Poenget var at jeg aldri hadde klart å få to seksere som privatist, med nettopp muntlig-praktisk og skriftlig eksamen. Jeg er elev. Jeg fikk 6 i standpunkt og 5 på eksamen. Jeg fant resultatet mitt på skolearena.no Lenke til kommentar
Vaskosi Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hehe, jeg er ikke privatist. Poenget var at jeg aldri hadde klart å få to seksere som privatist, med nettopp muntlig-praktisk og skriftlig eksamen. Jeg er elev. Jeg fikk 6 i standpunkt og 5 på eksamen. Jeg fant resultatet mitt på skolearena.no Skjønte at du ikke var privatist! Bare skjønte ikke helt om alle sine resultater var blitt lagt ut... Rett inn på privatistweb for å sjekke!! Hehe. Gratulerer så mye! Det er jo vanvittig bra! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Skjønte at du ikke var privatist! Bare skjønte ikke helt om alle sine resultater var blitt lagt ut... Rett inn på privatistweb for å sjekke!! Hehe. Gratulerer så mye! Det er jo vanvittig bra! Takk så mye! Veldig fornøyd med standpunkt, har ikke hatt kjemi 1 siden VGS og jeg fyller 26. Lenke til kommentar
jema2 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Nå har jeg fått min karakter, og jeg er privatist. Jeg fikk også 5. Veldig fornøyd i og med at jeg surra det litt til! Jeg fikk 5 på den skriftlige i biologi 2 også, og den var jeg nesten sikker på at jeg kom til å få en 3-4'er på. Så jeg er rimelig satt ut.. Lenke til kommentar
Vaskosi Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen som tok eksamen nå til høsten? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå