knokle_85 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er liten forskjell på disse to kortene, og enda er prisforskjellen på over 500 kr. Bør jeg velge MAX med OTES kjøling, Secure IDE, stillegående Northbridge kjøler og en solid bundle eller bør jeg spare 500 kr og velge IC7-G uten OTES og Secure og en litt bråkete Northbridge kjøler?? Er MAX verd 500 ekstra? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er liten forskjell på disse to kortene, og enda er prisforskjellen på over 500 kr. Bør jeg velge MAX med OTES kjøling, Secure IDE, stillegående Northbridge kjøler og en solid bundle eller bør jeg spare 500 kr og velge IC7-G uten OTES og Secure og en litt bråkete Northbridge kjøler?? Er MAX verd 500 ekstra? NB kjølern er vel den samme på begge kortene nå, ytelsesforskjellen er minimal og bundeln er stort sett den samme, forskjellen er at IC7-G har med et adapter for å bruke vanlig disk på sata dette har ikke max 3 istedenfor hae det et security lock ellers er bundeln lik, så det blir en smakssak Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Er ikke helt enig med deg snekkr'n... ITzone.dk har testet kortet IC7-MAX3 og her står det at viften på MAX3 ER mer støysvak enn den på IC7-G. Vi går videre til kølingen af Intel 875P chipsettet, som også er en pæn stor køler. Den minder lidt om de gamle Orb CPU kølere, men larmer dog heldigvis overhovedet ikke. Det gjorde blæseren på ABIT IC7-G bundkortet Desuten er det et bilde av bundlen som følger med og her er det en SATA - ATA converter.. http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.a...sp?reviewid=678 Desuten må du ikke glemme at kortet kommer med OTES kjøling som kjøler ned de varme transistorene på hovedkortet og bidrar til lavere temp i kassa... Men er det verd pengene? Lenke til kommentar
Dio Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hei! har ic7-max3 selv og det er bare helt KONGE, kan absolutt annbefalle det på det sterkeste! kjørte det nettopp selv, og i helga var jeg på lan med 2 andre som hadde ca det samme som meg bare med ic7-g og de angra en del på at de hadde kjøpt G versjonen i stede for max3. så kjøp max3 det er ved pengene du vil IKKE angre. skiller bare 450kr og det vil jeg si det er verd!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå