Priestley Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei, jeg har nettopp fått jobb i kassen på mix, en storkiosk. Mange har fortalt meg at mix er den mest stressende plassen å jobbe på, har noen erfaringer fra det? Eventuelt andre kassejobber? Er så redd for å gjøre feil Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette er ganske enkelt, er det mye matlaging involvert? hvis nei, nei. Lenke til kommentar
Priestley Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Dette er ganske enkelt, er det mye matlaging involvert? hvis nei, nei. Så og si ingenting tror jeg Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Da er det virkelig ikke noe problem altså, du lærer fort om dere bruker kodesystem, hvis dere har scanning og kanskje til og med cash safe er det enda enklere, hvis dette oppleves som stressende, da er det ikke mye håp lykke til! Lenke til kommentar
Hylster Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg jobber på en restaurant, den mest stressende plassen jeg noen gang har opplevd. Likevel elsker jeg det når det er masse å gjøre, mange folk og litt ekstra stress. Da går tida så mye fortere. Synes ikke du bør bekymre deg over stress, så fremt du helst liker å sitte på ræva. Du lærer deg systemet og rutinene etter hvert, og senere vil alt du gjør fungere som ren rutine uten at du engang tenker over hva du gjør. De første dagene kan muligens oppleves som ekle og vanskelige, men med en gang du har satt deg inn i systemet blir ting mye bedre. Lykke til! Endret 7. august 2013 av Hylster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå