XO25 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 BTW hva er lurest å gå for, hd 7950 eller gtx 660ti Lenke til kommentar
wassup Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Men da får han jo ikke en ekstra PSU? PSU´er mister effekten sin underveis. Arni hadde en post om det engang. Jeg har ikke tall på det, men det var noe sånn som at en CX vil miste 30-40% av effekten sin etter et par år. En HX vil til sammenligning miste 5-10%. PSU´er blir altså i praksis utdatert som alt annet. Endret 24. mai 2013 av wassup Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe det når det trengs? Sitter selv med en Corsair AX850, og den kunne jeg god klart meg uten Endret 24. mai 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
wassup Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe det når det trengs? Sitter selv med en Corsair AX850, og den kunne jeg god klart meg uten Klart det går an å kjøpe etterhvert som man trenger det, jeg poengterte bare at en god PSU varer lenger, og at han burde vurdere en kraftigere strømforsyning om han skal kjøre SLI/CFX om et par år. Og skal du ha en kraftigere strømforsyning, burde den være av bedre kvalitet også. Han trenger ikke AX, de er litt i overkant dyre til dette budsjettet. Men ville heller gått for TX/HX til dette budsjettet. Men dette blir off-topic diskusjon, egentlig BTW hva er lurest å gå for, hd 7950 eller gtx 660ti Prøvde å finne ut noe ut ifra denne testen. 7950 ligger litt over og litt under 660ti Men du får ta med i beregningen at de to 660 ti som er testet her, er "spesialversjoner" (En med DirectCU-kjøleløsning og den andre er fabrikkoverklokket). Kjøp grafikkort ut ifra hvilke spill du spiller. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Men dette blir off-topic diskusjon, egentlig Jepp, og det ser heller ikke ut som at det blir noen enighet mellom oss uansett. Vi får alle ha forskjellige synspunkt Lenke til kommentar
wassup Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jepp, og det ser heller ikke ut som at det blir noen enighet mellom oss uansett. Vi får alle ha forskjellige synspunkt Affirmative Btw, det jeg sa om testene av grafikkortene, det er ikke sikkert de er helt "sanne" lenger. Radeon kortene (særlig) har fått bedre drivere med tida, så AMD kort og Nvidia kort er relativt likestilte i f.eks. Battlefield 3 nå (Pleide å favorisere Nvidia kort). Endret 25. mai 2013 av wassup Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 BTW hva er lurest å gå for, hd 7950 eller gtx 660ti Ikke mye forskjell, tok selv 7950 er super fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå