Gå til innhold

Generelle tilbakemeldinger til oss i cdon.no


Anbefalte innlegg

Ja jeg forventer ikke å høre noe ifra CDON med det første.

 

Jeg sendte inn varen på postkontoret 4. Februar, så det er ikke så alt for lenge siden. Men jeg føler det sier litt om CDON når man setter de opp mot andre nettsider som man kan forvente mer av.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Bestilte to skjermkort fra dere for noen uker siden etter en tid viste det seg at ene skjermkortet var defekt og ytelsen fra skjermkortene tyder på at det har vert defekt fra dag 1.

 

Jeg tok kontakt med kundeservice og forklarte sakene. Siden dere bruker nesten 24 timer på og svare opp mail så tar oppgaven med og gjøre en veldig enkel oppgave som å opprette en retur sak unødvendig lang tid. Hittil har dere brukt mer 5 dager på det samme som andre konkurrenter gjør på 10 min via telefon eller live support.

 

I dag fikk jeg svaret at jeg endelig kunne sende pakken et sted og en melding om at jeg måtte vente på Fraktseddel og serviceseddel fra posten. Dette også øker tiden det tar for jeg faktisk får sendt pakken med flere dager. Disse dokumentene kunne ha vert mailet til meg og jeg kunne ha hatt dem innen minutter i stede for dager.

 

Jeg skjønner at dere slite med og skaffe norske ansatte i Sverige men, er det ikke mulig og ansette noen svensker? Akkurat nå tar kundeservicen usaklig lang tid og jeg skjønner at det hoper seg opp med saker med så lange saksbehandlingstider.

 

Hilsen- En veldig frustrert kunde som håper han kan få et nytt skjermkort før det er utdebattert.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tydelig at det går nedoverbakke for cdon. Bestilte varer på lager for en uke siden, først i dag fikk jeg sendingsbekreftelse. Når de bruker en uke på å få sendt varer fra lageret, så kommer de ikke til å vare lenge når andre store aktører sender senest førstkommende virkedag etter bestilling.

 

Passet jo bra at jeg ikke fikk pakken før jeg dro på ferie heller, nå må den ligge på postkontoret i to uker i stedet :p

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du ha datadeler gjør du nok lurt å handle på pickuppoint på komplett.

 

Er enig at det tar noen dager fra bestilling selv filmer i blueray, til varene blir sendt.

Vil også si kundeservicen til cdon ikke er noe å skryte av, ikke regn med hjelp hvis du har problemer med hardware selv blueraybrennere, det må nok verkstedet bekrefte hva problemet er. Virker ut som cdon roter litt med epost systemet sitt ved å gi dårlig hjelp og blande svensk og norsk tekst, vertfall min erfaring.

 

 

Hei.

Vennligst les følgende instruksjoner nøye:

Vi kommer om kort tid til å sende deg følgende via post:

- En fraktseddel

- Tolldokumenter (Disse er merket "TOLLDOKUMENTER" og skal klistres på pakken ved innsendelse)

Glem ikke å legge ned følgende dokumenter i pakken med produktet:

- Kopi på garantien/fakturaen.

Om garantiseddelen ikke blir sendt med produktet kommer servicepartneren ikke til å gjennomføre servicen.

Send inn produktet slik det ble sendt til deg. CDON og verkstedet tar ikke ansvar for tap av ekstra tilbehør som sendes med i forsendelsen.

Teip fast fraktseddelen på en valgfri retureske, gjerne bra emballert da verken vår servicepartner eller CDON.COM tar ansvar for pakken under transporten. Pakken skal leveres inn på nærmeste postkontor.

Observer at verken vår servicepartner eller CDON.COM tar ansvar for informasjon som ligger på ditt produkt, vær nøye med å gjøre en back-up før du sender det.

Kan fabrikasjonsfeil sikkerstilles ved kontroll av produktet vil du en e-post som bekrefter dette og det vil registreres en tilbakebetaling. Har du betalt med faktura vil Klarna ta kontakt med deg for instrukser om tilbakebetaling. Har du betalt med kort vil tilbakebetalingen skje automatisk til den konto som ble brukt ved kjøp.

Er produktet feilfritt eller utsatt for ytre påvirkning så vil du bli fakturert for produktkontroll og frakt. Produktet vil så bli sendt i retur til deg. Kostnad for avslått reklamasjon er kr 250.

 

Det må koste cdon mere i fraktutgifter å gi denne ved hver reklamasjon en å ansette folk som har god nok kompentanse til å rådgive ved bruk, siden i prinsippet kan problemet bli løst før varen sendes inn, da taper cdon på det i tilfellet der i tillegg vil jeg si at dette er dårlig kopiering av standardepost. Men om det er tilfellet tar dette nesten en uke før jeg får disse dokumentene, er det sansynlig maskinvare er det fristene å reklamere kun i tvil for å slippe å vente til siste stund også reklamere og i verstefall miste garantien om det har tatt for lang tid.

 

Virker også ut som det tar en del dager å få pengene tilbake etter reklamasjon på en mp3 spiller, men muligens dette er bare cdon man får hva man betaler for.

 

Heldigvis er cdon forhånsvis god på frakt, men expert og lefdal\elkjøp samt komplett tilbyr ofte gratis frakt, nå så vil nok si cdon ikke er best fortiden. Jeg tror jeg venter en god stund til jeg kjøper fra cdon med mindre de får inn noe nytt som kanskje er verdt å vurdere.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Veldig treg behandlingstid. Fikk lov å returnere en defekt vare på angrerett så jeg skulle slippe ventetiden det tok å reparere en vare. Det er nå 20 dager jeg sendt inn varen, og jeg har ikke hørt noe. Det er heller ikke mulig å vite hvor langt i prosessen ting har kommet.

 

CDON er en bra nettbutikk, men problemene oppstår i det man må returnere noe.

Lenke til kommentar

Er enig i det, tar fort opp mot 1 uke fra bestilling til levering, så vil ikke si det er impornerende, men uansett gjør cdon det bra på vareutvalg er ikke ofte man kan bestille f.eks Hercules The Legendary Journeys - Season 1 disse filmene ble først gitt ut i 1996 men per i dag er det sort sett cdon og platekompaniet som har disse ennå. Skulle gjerne sett de tilbyr hele serien, istedenfor kun den første delen.

 

I utlandet er det stort sett Amazon som selger disse.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-7WVSGN

Kanskje litt off-topic, men dette er vell indirekte reklamering ? Jeg anntar at dere har avtale med administrasjonen på forumet for å ha denne tråden?

Duh, klart de har det. Ser du ikke "bedriftskonto"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...