TST Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 I helgens All-Star-turnering bestemmes det hvilken region som er best. Les hele saken Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dere må virkelig slutte å oversette alt til Norsk, mid lane tip lane bottom lane trenger ikke å være "midt-banen" eller "top-banen". Hva blir det neste "ligaen av legender" og "beskyttelse av den eldgamle"? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Dere må virkelig slutte å oversette alt til Norsk, mid lane tip lane bottom lane trenger ikke å være "midt-banen" eller "top-banen".Hva blir det neste "ligaen av legender" og "beskyttelse av den eldgamle"? Nei, selvfølgelig oversetter vi ikke spilltitler og har ingen planer om å gjøre det heller. Synes det bør være greit å bruke norske oversettelser der det faktisk kan beskrive spillet bedre for de som ikke kjenner begrepene, slik som hvor spillerne plasserer seg på kartet. Vi kaller jo ikke midtbanen for "half-way line", eller sekstenmeteren for "18-yard box" i fotball heller. EDIT: Innså at innlegget kunne virke litt fiendtlig. Det var ikke hensikten min. Endret 23. mai 2013 av Arodem 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg synes hvilket land de kommer fra ville vært mer interessant enn hvilket lag de spiller på. Endret 23. mai 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nei, selvfølgelig oversetter vi ikke spilltitler og har ingen planer om å gjøre det heller. Synes det bør være greit å bruke norske oversettelser der det faktisk kan beskrive spillet bedre for de som ikke kjenner begrepene, slik som hvor spillerne plasserer seg på kartet. Vi kaller jo ikke midtbanen for "half-way line", eller sekstenmeteren for "18-yard box" i fotball heller. EDIT: Innså at innlegget kunne virke litt fiendtlig. Det var ikke hensikten min. Hadde det ikke vært bedre med toppfelt, midtfelt og bunnfelt? 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hadde det ikke vært bedre med toppfelt, midtfelt og bunnfelt? Jo, det synes jeg er mye bedre. Takk skal du ha! Kommer til å bruke de begrepene fremover. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå