Dr. Brodsky Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg bruker en HP elitepad 900 i jobbsammenheng, men har store problemer med å finne ut hvordan ting fungerer. Er Win 8 og elitepad så kronglete, eller er jeg helt dum? Hvordan "høyreklikker" jeg? Jeg får det til av og til, men det er så lite konsekvent at jeg faktisk ikke vet hvordan. Hvordan merker jeg flere celler i Excel? Hvordan merker jeg celler for så å dra rekken/kolonnen lengre for å fortsette en tallrekke? Går det an å bytte tastatur? Jeg bruker mye tall, punktum, komma, kolon, bindestrek og selvfølgelig bokstaver. Blir gal av å måtte bytte frem og tilbake mellom vanlig tastatur og tegntastatur. Hva er greien med at komma og punktum ikke finnes sammen med de andre tegnene? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du høyreklikker ved å holde inne fingeren ("longpress"). Excel har jeg aldri prøvd med touch, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Takker, da har jeg i hvert fall funnet ut det - selv om jeg syns det er varierende hvor lenge en må holde inne for å høyreklikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå