Harald Gjerholm Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Langs Nitelva Bildet er fjernet. Endret 23. mai 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Klart og fint,personligt liker eg komposisjon,muligens litt mer grønnfarge/kontrast. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Klart og fint,personligt liker eg komposisjon,muligens litt mer grønnfarge/kontrast. Takk for det Tor. Jeg har med vilje 'mutet' ned fargene her. Jeg har flere varianter men prøvde denne idag. Jeg forstår godt hva du mener. Muligens jeg legger inn en kraftigere versjon. Harald G, Endret 23. mai 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Begge versjonene er fine. Det først bilde er kanskje det som ligger nærnest orginalen. Eller hva? trodde først det var en ubehandlet raw fil. men så så jeg at du hadde tonet ned fargen. Flott i full størrelse. Veldig god oppløsning. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Begge versjonene er fine. Det først bilde er kanskje det som ligger nærnest orginalen. Eller hva? trodde først det var en ubehandlet raw fil. men så så jeg at du hadde tonet ned fargen. Flott i full størrelse. Veldig god oppløsning. Denne dagen i juni var grønnskjæret fra den friske vegitasjonen nesten overveldende. Samtidig ble bildet tatt i sol noe som ikke gjorde det bedre. Begge bildene er redusert i farge og noe justering av hvit balansen. Dette er tatt i JPEG. Selv liker jeg V1 best men smaken er forskjellig selvfølgelig. Hadde ikke med stativ og noen form for filter så noe reflekser blir det.Takk for interessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg