[L]337-Zonic Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 NVIDIA lanserer nForce3 Go NVIDIA avduket i dag sitt første brikkesett for bærbare PCer på Computex messen i Taiwan i dag. Brikkesettet går under navnet nForce3 Go og ble introdusert av sjefen selv, Jen Hsen Huang. Brikkesettet er i første omgang rettet mot svært kraftige skrivebordserstattere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hurra, dette har jeg ventet lenge på! Nå gleder jeg meg bare til å se de første bærbare med Nforce3 Go & Athlon 64-M. Hørte jeg Zepto? :wink: Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Tror ikke Zepto kommer med nForce3 Go baserte løsninger med det første. Har kun sett VIA løsninger fra de. Skal selvfølgelig ikke utelukke dette, men Zepto er små, og de kan snu fort. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du finner spesifikasjonene på Nforce3 Go her. Interessant at brikkesettet støtter RAID og SATA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå