gulpetter Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Har dukka opp eit rart problem på maskina mi dei siste vekene. Plutselig so byrjar lyden å skurre og skrape, omtrent som om høgtalarane er sprengt. Dette skjer uansett om eg spelar av video, musikk eller er i eit spel. Dei få gongane eg har opplevd dette til no so har det haldt med ein omstart for å få lyden tilbake til normalt, men i går so hjalp ikkje eingong det. Vi kan jo gå igjennom lista som Dahl var so grei å laga til: - Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem. Windows 7 64-bit, hovudkort Asus P8Z68 Pro/Gen3, Intel i7, 16 GB RAM, 4 SSD i RAID på eigen kontroller, Gainward GTX 560. - Når oppstod problemene? Installerte du noe maskinvare eller programvare rett før? Fyrste gong for nokre veker sidan, mens eg spelte eit spel. I går når det oppstod igjen so spelte eg eit anna spel. Ingen spesielle installasjonar eller oppgraderingar i nyleg tid. - Forklar mest mulig om problemet, og hvis du får en feilmelding, hva står det der? Ingen feilmeldingar. Som sagt, lyden skurrar som om høgtalarane var sprengt. Har bekrefta at det ikkje er høgtalarane sin feil ved å kople til headset, same problemet der. Det er heller ikkje audio-porten, då eg prøvde å kople høgtalarane til porten framme, utan hell. - Har du nylig søkt etter virus og spyware/adware med ett oppdatert antivirusprogram og antispywareprogram? Køyrde igjennom det i går, fant ikkje noko. - Har du nyeste drivere til all maskinvaren din? Eg prøvde å oppdatere BIOS, Chipset og Audio-drivarane utan at det hjalp. - Har du lastet ned alle oppdateringer til Windows? Jess - Er du sikker på at all maskinvare fungerer bra? Eg såg over hovudkortet for å sjå om det var nokre øydelagde kondensatorar, men det såg greitt ut. Elles so merkar eg ingen andre problem enn lyden. Temperaturane på alt ser normale ut. Takkar for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå