Lars R. Samuelsson Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vanlige objekter får en litt annen dimensjon i fotograf Todd McLellans bilder. Intervju: Alt dette får plass i en motorsag Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Jeg har gjort noe tilsvarende, kanskje ikke like sofistikert, men men Endret 23. mai 2013 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Artig prosjekt. Jeg lurer bare på hvordan han får til de "eksploderte" bildene? Delene ser ikke ut til å ligge i ro oppå hverandre (pga skyggene) eller være i fart i lufta (for organisert). Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ser han slurvet med å eksplodere veivaksel og råde. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg mener å huske å ha sett video av de 'eksploderte' bildene, og da var vel teknikken fritt fall og god timing. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Artig prosjekt. Jeg lurer bare på hvordan han får til de "eksploderte" bildene? Delene ser ikke ut til å ligge i ro oppå hverandre (pga skyggene) eller være i fart i lufta (for organisert). Tja, det enkleste er vel og leie NASA sitt vektløs-jumbojet 1 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg mener å huske å ha sett video av de 'eksploderte' bildene, og da var vel teknikken fritt fall og god timing. Så skal han i hvert fald være sikker på at han får gode billeder første gang, for med fx ur er der glas, der næppe overlever flere forsøg. Men det vil jo bare gøre det mere imponerende. Lenke til kommentar
Bajasboy Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hadde vært artig å sett et bilde etter han prøvde å sette de sammen igjen. 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 ganske spennende prosjekt! Lenke til kommentar
tow Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Artig prosjekt. Jeg lurer bare på hvordan han får til de "eksploderte" bildene? Delene ser ikke ut til å ligge i ro oppå hverandre (pga skyggene) eller være i fart i lufta (for organisert). Photoshop, mange bilder satt sammen til ett? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Artig prosjekt. Jeg lurer bare på hvordan han får til de "eksploderte" bildene? Delene ser ikke ut til å ligge i ro oppå hverandre (pga skyggene) eller være i fart i lufta (for organisert). Fullt mulig å legge dem på et lysbord for å unngå skygger, men ut fra perspektivet så ser det jo ikke ut til at de ligger flatt. Ville tippet Photoshop. EDIT: Men det er jo slik det egentlig skal gjøres: Endret 24. mai 2013 av -Teddy- 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg