jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 SELVPORTRET Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Så stilig og artig, Jeanette Ligger vel litt jobb bak dette regner jeg med Endret 23. mai 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Så stilig og artig, Jeanette Ligger vel litt jobb bak dette regner jeg med Tusen takk,ja noe jobb er det jo,men det er gøy... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skikkelig stilig kunst! Traff hjertet direkte! Sier noe mer senere.... Har bare lyst til å tipse deg om et arr. i samme slengen ...du som er glad i Stavern :)http://www.jentenepakyststien.no/program/category135.html 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Likte bilde meget godt,farger og lys som sto godt sammen,det enneste eg tenkte litt på om du kunne ha eksponert/sharpen,bare en tanke. 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Pen "modell", veldig bra jobba 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Skikkelig stilig kunst! Traff hjertet direkte! Sier noe mer senere.... Har bare lyst til å tipse deg om et arr. i samme slengen ...du som er glad i Stavern :)http://www.jentenepakyststien.no/program/category135.html tusen takk det skal jeg bli med på om jeg er der...så gøy..skal tipse min mor om det oxo..hun er nok der vil jeg tro og elsker sån som det..takk 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Likte bilde meget godt,farger og lys som sto godt sammen,det enneste eg tenkte litt på om du kunne ha eksponert/sharpen,bare en tanke. tusen takk Tor jeg skal prøve..har lite m redigeringsmuligheter da maskinen min er umulig m meg..men skal prøve Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Pen "modell", veldig bra jobba:) Tusen takk det var da hyggelig sagt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 ok da prøvde jeg noe skarpere på nr2... men elendig redigeringsmuligheter som sagt... jeanette og sjokkoladefabrikken Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Likte bilde meget godt,farger og lys som sto godt sammen,det enneste eg tenkte litt på om du kunne ha eksponert/sharpen,bare en tanke. prøvet få det noe skarpere Lenke til kommentar
raaen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Veldig kult bilde,hvordan får man til noe sånt? hvilket program er brukt? likte nr.2 best Fargerikt Portrett er det deg? 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 prøvet få det noe skarpere prøvet få det noe skarpere Hei, likte nok best personligt V1 det ble litt mye i V2,smaken og baken,men om du bare sharpen øyne i V1 det var muligens det eg savnet litt blikkontakt Tor 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 prøvet få det noe skarpere prøvet få det noe skarpere Hei,likte nok best personligt V1 det ble litt mye i V2,smaken og baken,men om du bare sharpen øyne i V1 det var muligens det eg savnet litt blikkontakt :)Tor jeg er enig m deg men ha dessverre ingen redigeringsmulighet her jeg er nå.. ønsker deg en riktig god helg og tusen takk for kommentaren.... go klem j Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Veldig kult bilde,hvordan får man til noe sånt? hvilket program er brukt?likte nr.2 bestFargerikt Portrett er det deg? tusen takk,for det meste bruker jeg photoshop,,men har ikke det her jeg er nå...ja det er meg ...smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Herlig bilde dette;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Herlig bilde dette;) tusen takk jan-erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg