SonicDragon Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Kan dere gi meg en liste over pc-spill som selges i butikkene, og som har modding-toolset inkludert på disken? Hvis ikke, gi også en liste over spill som HAR offisielle toolset ute på nettet til nedlasting. Foreløbig vet jeg kun om Neverwinter Nights 1-2 som har toolset på disk. De spillene hvor toolset må lastes ned vet jeg kun om Fallout 3, Oblivion, The Witcher 2 og Dragon Age Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) vet ikke om noen programmer som har toolset jeg:( Endret 27. mai 2013 av Torpet24 Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Half-Life-serien, Unreal Tournament-serien, Gears of War, Warcraft 3, StarCraft 2, Crysis, Total War(?)++ Lenke til kommentar
Amici Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skyrim x) Jækla mye bra modding der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kan dere gi meg en liste over pc-spill som selges i butikkene, og som har modding-toolset inkludert på disken? Hvis ikke, gi også en liste over spill som HAR offisielle toolset ute på nettet til nedlasting. Foreløbig vet jeg kun om Neverwinter Nights 1-2 som har toolset på disk. De spillene hvor toolset må lastes ned vet jeg kun om Fallout 3, Oblivion, The Witcher 2 og Dragon Age Morrowind. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan dere gi meg en liste over pc-spill som selges i butikkene, og som har modding-toolset inkludert på disken? Hvis ikke, gi også en liste over spill som HAR offisielle toolset ute på nettet til nedlasting. Foreløbig vet jeg kun om Neverwinter Nights 1-2 som har toolset på disk. De spillene hvor toolset må lastes ned vet jeg kun om Fallout 3, Oblivion, The Witcher 2 og Dragon Age hva trenger du informasjonen til? -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå