Morfeo Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hallais, jeg har ikke spesielt god peiling på TV, men vil ha en ny, stor TV da samboeren nylig stakk av med den gamle. Ser at elkjøp har en ekstremt billig 55" Thomson TV her: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55FU4243/thomson-55-led-tv-55fu4243 Noen spesiell grunn til at jeg ikke bør vurdere denne? Eller er den grei nok for vanlig bruk, dvs gaming på de tre HD-konsollene og noe fotball-titting en gang i blant? Takker for svar! Lenke til kommentar
Popcron Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Store, grisebillige TVr er som regel også ganske dårlige. Har ikke noen erfaring med Thompson som merke, men ser hvertfall at dette er en 50hz TV (som de fleste billige TVr gjerne er) som vil gi deg ganske hakkete bilder. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Samme problem på Store, grisebillige TVr er som regel også ganske dårlige. Har ikke noen erfaring med Thompson som merke, men ser hvertfall at dette er en 50hz TV (som de fleste billige TVr gjerne er) som vil gi deg ganske hakkete bilder. Samme problem her: http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/tv/50PFL3807T/philips-50-led-tv-50pfl3807t?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE ? Lenke til kommentar
Popcron Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Same shit different wrapping, dog har jeg noe mer tro på Philips som kvalitetsmerke. Når det kommer til Philips så er jeg ganske sikker på at også modellen du linket her har en egen "gaming-modus", der den skrur av en god del bildekalibreringer for å få ned responstiden, kan jo være kjekt siden du skal bruke den til spilling. Men når alt kommer til alt så er det du som skal se på TVn som bestemmer hva du er fornøyd med, ikke alle de flotte tallene eller "ekspertene". Noen er superfornøyde med sin billig-TV, mens andre irriterer seg grønne over over småfeil i bildet. Endret 23. mai 2013 av Popcron Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Dette er min greie, usikker på hvor viktig det kommer til å være for meg, så litt tullete å bruke for store summer. Hvor mye må jeg opp i for å få 100hz da? Lenke til kommentar
Popcron Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Tja, billigste jeg kunne finne sånn umiddelbart i størrelse 50"+ med ekte 100hz er denne. Eller hvis du filer litt på størrelsen så har komplett tilbud på denne om dagen. Endret 23. mai 2013 av Popcron Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Tusen takk! Den LG-en ser meget fristende ut! Får vel nesten ta meg en tur på butikken for å se forskjellen selv før jeg eventuelt gjør et valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå