Gå til innhold

Prisanslag ved salg av PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Selger nå min gaming-pc, da den ikke brukes lenger.

http://www.finn.no/f...60&searchQuery=

http://www.hardware....d/annonse/29824

Jeg syntes selv at jeg har priset meg temmelig lavt, men får likevel bare skambud.

Det skal sies at jeg ikke selger pga behov for penger, men syntes det er unødvendig at maskinen skal stå ubrukt og falle i verdi. Jeg har med andre ord ingen hast.

Hva syntes dere om prisen? Innspill settes pris på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare sånn finn fungerer. Uansett hva du setter som pris byr de lavere for og prøve og prute. Min erfaring er at de trenger absolut ikke ha peiling på hva ting faktisk er verdt så lenge de får prutet litt.

Lenke til kommentar

12.000 i ny pris

Du selger den for 5.000.

Hvor gammel er pc'en?

Siden den er under halv pris får du nok solgt den, må ha litt is i magen bare. Og for gaming interesserte

som ikke vil kjøpe en ny, hvorfor ikke?

PCen er ikke eldre enn rundt et halvt år.

Grunnen til at jeg priset som jeg gjorde er fordi jeg syntes folk priser brukt PC/Maskinvare alt for høyt. Tenkte rett og slett jeg skulle prøve å prise andre veien i håp om noen realistiske bud. Men det er mulig dere har rett. Jeg får vente å se :)

Lenke til kommentar

5000,- for denne er jo faktisk svært billig da... Det er en rå pc. Kan sikkert skru opp litt og la folk prute ned til 5000.

Jo, takk for det :)

Har funnet ut at jeg syntes det er morsommere å bygge PC enn å bruke den.. Hehe..

Så det blir nok en ny rigg utover høsten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

PCen er ikke eldre enn rundt et halvt år.

Grunnen til at jeg priset som jeg gjorde er fordi jeg syntes folk priser brukt PC/Maskinvare alt for høyt. Tenkte rett og slett jeg skulle prøve å prise andre veien i håp om noen realistiske bud. Men det er mulig dere har rett. Jeg får vente å se :)

i applaud you sir!

verdt 5000! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som andre, har jeg funnet ut at finn-folket prøver å prute uansett hvor god prisen er. La ut en netbook for noen år tilbake. Prøvde meg først på 500; noe jeg anså som en fair pris, men fikk ingen henvendelser. Satte prisen opp til 2000 og ble plutselig nedringt. Endte med å selge til 1400 tror jeg.

De verste typene er de som dukker opp og skal prute etter å ha akseptert prisen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kunne ikke finne dette noe sted (og Finn er nede akkurat nå): er du villig til å sende den (mot dekket frakt, såklart)?

Til 5k var den faktisk fristende, selv om heller ikke jeg har egentlig behov for den. :p

Det er bare å sende meg en mail. Nå er finn.no oppe og går igjen og:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...