Lothorian Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bare lurte på om noen vet hvor jeg kan finne drivere til Soundblaster Live! 5.1 Digital for Win98SE. Har prøvd å søke på Creative sin egen side, men får bare melding om at det ikke finnes noen drivere. Søker jeg på Soundblaster Live! 5.1, får jeg opp en driver. Men den vil ikke installeres på maskina mi. Skal denne driveren fungere? Står at den gjelder for modellen SB 0060. Noen som vet hvilken modell Soundblaster Live! 5.1 Digital er? Søker jeg på Soundblaster Live! 5.1 Digital og WinXP får jeg merkelig nok opp en driver. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Prøv å søke etter driver-/programpakka liveware. Legg inn denne å se om det fungerer da. Bruker denne selv på mitt SBLive! 5.1 og har kjørt det både for win98 og win2k Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet hva modellnummeret til Soundblaster Live! 5.1 Digital er (CT<et nummer>)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå