sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 hei må bare for dette her ut kjæresten min har vært utro mot meg mener jeg da beklager for norsken min kan hende jeg skriver feil vet ikke hvor jeg skal begynne.. kan begynne med at jeg har vært sammen med ei i nesten 4 år. liksom. det er virkelig alltid meg som ordner alt da på en måtte. hvis det er krangling jeg som sier sorry først. hvis vi skal på tur jeg må ordna det. jeg må kjøre henne hele tiden og alt det som er. jeg klager ikke heller fordi jeg er gutten men vil bare fortelle litt hvordan vi har hatt det og hvor sinsykt glad jeg er i henne. hun er 20 jeg er hennes første. og har alltid vært den uskyldige pen søt jenta ! for 6 måneder siden tok jeg med henne her i filippinene og skulle bo her i 8 måneder bare for å vise henne hvordan det er her også videre. ga alt til henne, klær, shopping, tar henne med hit på topclass utesteder med vennene mine. hun blei kjent med famillien min og slektene. og ga virkelig alt til henne. ja vi hadde noe problemer. krangling der og der. men alltid jeg som tilgir. også dro hun hjem til norge før meg. fordi hun skulle vist fikse noen greier og hun savner famillien. og jeg skulle være her 1 måned til. jeg sa greit gjør det du må vennen. kjøpte billet til henne hjem med en gang.3-4 dager etter hun har vært i norge. kom søsken barna mitt til meg og sa hun kjæresten min gjorde. at hun har hatt sex med en mann og ei dama, hun ene er sånn små kjendis her i filippinene. hun har hatt sex med dem og alt det som er. men hun stoppe det midt mens de gjør det. og narkotika er blandet etter han sa det, jeg fikk virkelig sjokk. hjertet mitt dunka som bare det og mistet følelsen i hele kroppen. jeg var rett og slett nede. også ringte jeg henne for å spør om det var sant. først nekte henne også blei jeg sur og sånt også innrømte hun det til slutt. hun gråt og sa unskyld på telefonen også etter noen minutter la jeg på fordi jeg klarte virkelig ikke mer. etter 2 dager har jeg ikke snakker med henne fordi virkelig. jeg har aldri opplev slik de lager ikke utroskap filmer om slik en gang jo. også etter 2 dager snakket vi igjen sammen via telefon. fikk vite at hun var vekk i 2 dager " prøvde å ta selv ord og alt mulig piss som jeg ikke vet om jeg skal tro på" fordi hun er kjent for å lage drama. og når jeg snakket med henne igjen hun er jævlig sur. hun sier sånn. trudde du er der for meg og alt det som er plutselig hadde hun unskyldinger at. de brukte narkotika på meg derfor det skjedde. at hun har blitt misbrukt ! jeg er fortsatt forvirra fordi min mening da er. om hun har det. hvorfor sa hun ikke det ? hvorfor måtte jeg får vite det av noen andre etter 2 uker ? hvorfor dro hun der igjen 3 dager etter det skjedde og hang med dem? hvorfor er hun så glad dagen etter hun har vært der og sier fine ting om dem ? jeg skjønner ingenting jeg. fordi hun sa etter hun har snakket med legen når hun prøvde "" å ta selv mord skjønte hun det at hun har blitt misbrukt ?!?!?!?!? er det bare meg eller høres det ut som bullshit ? vet ikke hva jeg skal gjøre. er så glad i henne at det ikke går ! fikk sjokk trudde hun var annerledes. forresten hun har også klina med 3 stker føre og la noen sove hos henne en gang mens vi hadde sånn pause er det jente her noe å tro på ? ja jeg har vært utro selv når jeg var russ for 3 år siden. men etter det har jeg bare vært ekte for henne. nå skylder hun på meg fortsatt. hun forstår ikke en agng hvorfor jeg er sur. jeg slå opp. noe tips der hva jeg burde gjøre ? for mer informasjon bare spør. trenger virkelig noen nå før jeg blir gærn vi har alltid vært sånn fram og tilbake men uansett. vi var så glade i hverandre at uansett hvor mye vi krangler så er vi som magneter som kommer tilbake men syns denne gangen her tok det kaka hilsen gutt på 21 2 Lenke til kommentar
sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 jeg har det. men burde jeg ikke tro på hva henne sier en gang ? burde jeg være venner med henne ? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Vera ven med ei jente som er utru mot deg fordi du ikkje er bra nok for ho? Eg ville i allefall ikkje hatt noko med henna å gjera, Endret 22. mai 2013 av Staketten Lenke til kommentar
sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 det er jo ikke så lett da .. ouff, jeg vet ikke en gang. akkurat nå tenker jeg ikke klart. skal hjem til norge om 2 dager. vet ikke om jeg vil tilbake en gang : ( Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Glem henne, hun har løyet og behandlet deg svært dårlig, men viktigst av alt er at du ikke lar henne og tankene omkring henne hindre deg i å dra tilbake til Norge hvis du trives her. -Deluze 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Få henne helt ut av livet ditt. Det er ikke engang noe mer å tenke på. 1 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 er det tradisjonelt med æresdrap i filippinene? Lenke til kommentar
sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 ouff, livet er hard av og til. det som skikkelig irritere meg go. hun sov hos en kompis av meg en gang mens jeg er her i filippinene. go hun skjønner ikke det er feil en gang! men ser mer nå etter noen dager at jeg har vært blind rett og slett mhh, kanskje før ? hva da ? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Glem henne, hun har løyet og behandlet deg svært dårlig, men viktigst av alt er at du ikke lar henne og tankene omkring henne hindre deg i å dra tilbake til Norge hvis du trives her. -Deluze Begge var utro mot hverandre, så det er ingen av de som er hellig i den saken her fyi. 1 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Begge var utro mot hverandre, så det er ingen av de som er hellig i den saken her fyi. Det er korrekt, og jeg skrev heller ingen ting som tilsa noe annet. -Deluze Lenke til kommentar
sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 ja men etter jeg gjorde det. jeg innrømte det. og forandra meg siden da. mistet til å med mange venner på grunn av henne ! mistet alle venninene mine for henne Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det er korrekt, og jeg skrev heller ingen ting som tilsa noe annet. -Deluze Tolket kanskje innlegget ditt feil, men poenger står fortsatt, folk som ikke klarer å holde seg tro til kjæresten er svake mennesker i min mening. Da passer det ikke så godt med 2 slike i 1 forhold. Lenke til kommentar
sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 jeg var kanskje utro men hallo. stor forkjell med å kysse noen i russetiden enn hadde trekant med et par ! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) ja men etter jeg gjorde det. jeg innrømte det. og forandra meg siden da. mistet til å med mange venner på grunn av henne ! mistet alle venninene mine for henne Så bryt kontakten da vel. Edit: kaller du et kyss utroskap? Endret 22. mai 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Saxxi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Dropp henne å finn deg en ny ei Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Dropp henne å finn deg en ny ei Ja eller ikke finn ei ny med engag. Kaster du deg til sengs med noen rett etterpå så blir du sjøl sittende å føle deg som den som har gjort mest galt Endret 22. mai 2013 av MongoMan Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Så bryt kontakten da vel. Edit: kaller du et kyss utroskap? Kvifor skulle det ikkje vera det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå