Hallelaja2 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei alle der ute! Jeg lurte på en ting, og det er når cannabis blir lovlig i Norge? Det er jo selvfølgelig umulig å si eksakt, men lurer allikevel på det. Det har jo skjedd mye endringer i situasjonen rundt dette narkotiske stoffet i det siste. To stater i U.S.A har legalisert for alle, og ikke bare medisinsk. Danmark vil mest sannsynlig gjennomføre en prøvemodell i 3 år for å se om de skal lovlig gjøre cannabis, og mange ungdoms partier stiller seg positive eller nysgjerrige på om de vil legalisere eller ikke. Hva tror dere? Jeg tipper 20 år, fordi først må USA legalisere, og muligens storbritania før norge kommer til å vurdere det. Ps bruker ikke cannabis selv, men har en bror som bruker det mot chrons, Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Jeg tipper at EU vil innføre det som ett direktiv, og Norge vil være raskere til å innføre det enn EU selv... Men ja, er enig i estimatet, i alle fall 20 år til. Endret 22. mai 2013 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå