Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bryter til dørklokke [Løst]

Anbefalte innlegg

Det enkleste i dagens bruk og kast samfunn er å skrote ringeklokka og kjøpe en splitter ny trådløs batteriklokke på biltema/jula til 200,-

Min erfaring er at Biltemas trådløse kun holder i 9 måneder med veldig lite bruk!

Og flere har sagt da den var "i orden" at den ikke virket, selv om den virket da jeg prøvde den.

Jeg tror jeg må montere opp min gamle Frieland med bjelle som har kabel, og kjøpe en ny bryter da jeg ser på internett at det er svært mange som har problemer med de trådløse som ofte fort slutter å virke!

Endret av Ljg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt billig trådløs fra Jula i 4 år og den fungerer fremdeles. Men det krever jo selvfølgelig batteribytte en gang i blant..

Edit, ser lenger oppe i tråden at jeg i 2013 skrev at batteriene i ringeklokken holder i årevis.

Det var feil.

Jeg må bytte batterier en gang i året.

Endret av Bond007
Lenke til kommentar

Jeg har hatt billig trådløs fra Jula i 4 år og den fungerer fremdeles. Men det krever jo selvfølgelig batteribytte en gang i blant..

Edit, ser lenger oppe i tråden at jeg i 2013 skrev at batteriene i ringeklokken holder i årevis.

Det var feil.

Jeg må bytte batterier en gang i året.

Takk for rådet jeg skiftet batteriene og nå virker den!

(Problemet med min var at den spilte bare litt i begynnelsen av ringe-melodien, eller ingen ting.  Men den hørtes godt!)  

Da bruker de mye batterier for min har nesten ikke vært brukt, og bare i 9 måneder!   

Jeg har brukt 3 alkaliske AA 1,5 volts batterier av god kvalitet.  Finnes det bedre batterier enn alkaliske tro?

På min gamle Friedland med meget kraftig ringeklokke holdt batteriene langt over holdbarhetsdatoen gikk ut på dem, og jeg måtte kun skifte grunnet det!  Den brukte 2 store vanlige 1,5 volts batterier. 

Endret av Ljg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...