Kurt Lekanger Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Saevo lanserer telefoner som lar deg skille jobb og privatliv. Ny mobildistributør satser på dual-SIM-mobiler Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 bare kjøpe tlf fra Kina så får du dualsim. kjøpte selv en zte grand x med jellynbean for litt over en høvding og er superfornøyd android har god støtte for dualsim: du kan opprette regler for hvilket simkort ulike kontakter skal knyttes til (ved feks fri familie) og hvilket sim kort som skal ta datatrafikken osv 2 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Bedre utvalg er bra. Det er helt klart fordeler med dual-sim i noen tilfeller, slik Alxg påpeker. Å slippe fordelsbeskatning er et dårlig salgsargument. Å få dekket apparatet samt bruk gir en økning i skatt på 240 kr/mnd. De gangen jeg har vært i utlandet og kjøpt lokalt simkort (kontantkort) har ikke disse gitt tilgang til datatrafikk, kun ringing og SMS. Man får kjøpt telefoner til 150 kroner. Lenke til kommentar
geobjork Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja, det er på tide at dual SIM telefoner blir tilgjengelige i Europa. Jeg har selv innstallert et adapter i min Note 2 som tar to SIM kort. Har et for ringing og et for datatrafikk, funker perfekt. Lenke til kommentar
jofa Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Nokia 101 har jo muligheten for doble SIM-kort. Ikke noe nytt dette! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg