Klossmajoren Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Ja ts, flytt over dammen og bli pro i NBA. Mye penger i det. haha, jeg er en ganske stort kløne med en slik ball. Men må si jeg er veldig glad i basket, men har aldri spillt på noe lag. Drar heller til Japan og blir insta famous der... 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Prøv å se positivt på det; du kan vasse lenger enn de fleste andre når du er på stranda, du får ypperlig oversikt på bla. konserter. Beinplass og dørkarmer er helt klart et problem, men jeg vil påstå at beinplass er et problem for alle over 175. Nå er jeg normal med mine 180, men jeg sliter fortsatt med beinplass når jeg reiser kollektivt… Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg er meget tynn, har prøvd å trene, men motivasjonen er ikke helt tilstedet. Hvertfall ikke nå for tiden, var veldig glad i trening før, men så har jeg begynt å låse meg inne, og prøve å unngå mennesker. Jeg har "låst meg inne" de siste 5 årene, så jeg skjønner hva du mener, men du må rett og slett ta deg sammen. Kjøp gainer (vektøkningspulver) og tren som faen! Gjør det til en besettelse. Anonym poster: 1506364691db69da3b59a79a48f2a232 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er jo noe negativt med å være høy såklart... dette med dører og benplass vil jeg ikke si er noe luksus, men ellers enn det så ser jeg ikke på det som noe stort minus. Det er bare det at jeg sliter med lav selvtilitt, og jeg føler jeg blir helt drept når jeg er ute og går, og at random folk snakker om meg. Det er noe ved det jeg ikke takler. Men håper dette vil snu seg om til noe positivt og at jeg ikke kommer til å leve i skjul resten av livet som jeg gjør nå (Kan jo så klart ikke gjøre det, men jeg bare håper at jeg klarer å takle det bedre i fremtiden, og heller smile og tenke positivt. Måten du tenker om deg selv i forhold til dette er en dårlig strategi du har lært deg, det er på ingen måte fakta. Det som er trikset er å lære seg nye måter å tenke på. Til å begynne med føles det helt feil, men om du gjør det jevnt hele tiden så oppnår du to ting. Det ene er at du bygger stolthet for deg selv, det andre er at du annerkjenner de som kommenterer. Win win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå