Mr. NoName Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Derfor er det vell ikke så lurt å gjøre det sånn som du over meg skriver Så klarer ts å få forklart alt, istedenfor at moren sitter der som et spørsmålstegn og kanskje begynner å spør. Jeg synes brevet var kjempebra! Send det Så må du si ifra hvordan det går! Tusen takk! Kommer sikkert til å oppdatere etter hvert Lenke til kommentar
Mr. NoName Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Oppdatering ts? Jeg har ikke fått gitt henne brevet enda. Sitter vel og venter på "det rette tidspunktet", tror jeg... Jeg har planer om å gi henne brevet i løpet av 2 uker, da Lenke til kommentar
Mr. NoName Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Da var det tid for en oppdatering, siden folk har bedt om det. Jeg la frem brevet mitt i går kveld, så moren min fant det da hun stod opp i morges. Det første hun gjorde da jeg stod opp var å gi meg en stor klem og å fortelle meg at hun vil gjøre alt hun kan for å hjelpe meg. Hun var ikke så veldig overrasket, for hun hadde vel egentlig bare ventet på at jeg skulle si noe. Tusen takk til alle som har kommentert og støttet meg her, det har betydd mye for meg å se at folk kan være så greie og hjelpsomme - deres støtte og kommentarer har i hvert fall hjulpet meg veldig i å tørre å gi henne brevet! 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hadde sett for meg det kunne gått mye værre. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Så bra! Det var den type reaksjon jeg forventet fra en mor Lykke til videre! -Deluze Lenke til kommentar
Mr. NoName Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hadde sett for meg det kunne gått mye værre. Joda, jeg er vel ganske heldig som har en relativt tolerant familie Så bra! Det var den type reaksjon jeg forventet fra en mor Lykke til videre! -Deluze Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå