Captaincaos Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Fruen har ganske nylig kjøpt seg en ny Xperia V. (Gått ut av Eplehagen etter 4,5 år der.Mest pga at epleprodukter ikke lot seg kombinere med et aktivt liv om vinteren.) Hun er nå ganske frustrert pga en del problemer: 1.De aller fleste sms-er kommer to ganger. Ikke alle,men de fleste. Hun bruker for øvrig default sms-klient. 2.Når telefonen har vært utenfor dekning henter den seg ikke inn igjen. Noen ganger kan man ringe på den når man får dekning igjen,men ikke data. Noen ganger ingenting. Selv om det viser fullt signal. Utrolig dårlig. 3.Default tastatur er vanskelig å treffe. Personlig skriver jeg mindre feil på V enn på 4S,men hun bommer mye. Er det noen som kan anbefale et tastatur som egner seg bra på V? SwiftKey har hun prøvd,men var ikke begeistret. Det trenger ikke være masse prediksjoner eller adapsjoner. Bare bra å skrive på. Håper noe kan hjelpe med ett eller flere av disse spørsmålene. Og om du ikke har noe annet en fjas å komme med kan du vennligst skrive i en annen tråd. Lenke til kommentar
TheSFTags Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Har personlig en Xperia V, og jeg har ikke opplevd problem 1, eller problem 2 som du nevner Et annet tastatur fruen kan prøve, er Swype. Jeg har ikke prøvdet enda. Fordi jeg synes standard tastatur fremdeles fungerer utmerket Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Høres jo ut som det er en feil på telefonen eller problemer hos mobilselskapet/SIM hun bruker. Prøv hennes SIM i en annen telefon og se om hun fremdeles får doble SMS. En reset til fabrikkinnstillinger er også verd et forsøk. Swype er bra tastatur. På de fleste tastatur kan man endre innstillinger for valg av prediksjoner. Lenke til kommentar
OllieHadj Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde også litt problemer med min Xperia V når jeg mottok tlf i desember. En factory-reset ordnet alt det..... Når det kommer til tastatur er SwiftKey det beste for henne uansett. Bare juster vertikalt og horisontalt på large eller største knappene så treffer hun dem iallefall lett. Når det kommer til SwiftKey har jeg har installert det på tlf til mange av mine venninner, og de har villet hatt d bort med en gang. Jeg har bare nektet å gjøre det for dem, og nå elsker de tastaturet. SwiftKey bruker tross at 2-3 uker før den virkelig begynner å lære seg språket til brukeren. (Det er også en fordel å sette at space alltid setter inn en prediction). Før hun vet ordet av det skriver meldingene seg nesten av seg selv 1 Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 En factory-reset ordnet alt det..... Factory reset. Dvs absolutt alt må slettes? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Når det gjelder tastatur last ned go keyboard + white theme, og selvfølgelig norsk språkdrakt. Bytt ut sms klienten med go sms pro (eller hva det heter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå