Gå til innhold

Ødelagt skjerm/panel på laptop

Anbefalte innlegg

Hei.

Lang historie kort, sendte iPaden gjennom leiligheten og traff selvfølgelig laptopen midt i skjermen. Resultatet er et knust panel.

PCen er av typen Multicom Xishan w150E. Jeg har funnet ut at det nåværende panelet er av typen "LGD02D9".

Jeg har lett litt rundt, men finner ingen som selger det aktuelle panelet.

Jeg lurer derfor på om det er "universelle kontakter" og fester på laptop-paneler slik at jeg kan kjøpe et panel i samme dimensjon. Eventuelt om noen klarer å finne et orginalt panel til meg.

Takk på forhånd for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så ikke at pcen lå på sofaen, da begge er svarte i fargen ;) Hadde du gjort litt research hadde du sett at dette er en billigmodell, så penger er absolutt et problem... Har forresten funnet en skjerm jeg tror passer for 65$. Noen som har noen innvendinger før jeg går til innkjøp?

http://www.laptopscreen.com/i/index.php?page=products&brand=Clevo&model=P150EM#item_page_id_e98da

Endret av xxalex89
Lenke til kommentar

Øhm ... er ikke Multicom det naturlige stedet å henvende seg?

Men ellers er jo laptopscreen.com et velkjent sted å gå til for de som mangler et bestemt panel, og skjermen der ser ut til å passe fint. De har de samme 4 alternativene for alle versjoner av P150/P151, så ... kjør på.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hendvendte meg dit først, selvfølgelig! Men prisen de skulle ha, var rett og slett latterlig ;) skjerm ble bestilt fra laptopscreen.com og levert etter 36 timer. 49$ for skjerm og 49$ for frakt. Skjermbytte tok 10 min, og skjermen passet perfekt. Anbefaller laptopscreen på det sterkeste.

Endret av xxalex89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...