Pfui Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Da har jeg óg endelig fått vite eksamenskarakterene. Det ble 6 på meg også gitt. Lenke til kommentar
metyo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fikk 5 opprinnelig. Klaget og fikk 6 1 Lenke til kommentar
Dycre Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Må ha konteeksamen nå i november, noen tips på hva som er viktigst å huske? Lenke til kommentar
Nafina Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei : Om noen av dere vet om , hvor kan jeg finne løsningsforslag eksamen fysikk 2 vår 2013 ? Lenke til kommentar
Nafina Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 I denne tråden kan vi diskutere forberedelsesmetoder, pensum og i ettertid av eksamen. Eksamensdato: 30.05.2013 Tidligere eksamensoppgaver med løsningsforslag: Fysikk 2 eksamener med løsningsforslag.zip Mangler løsningsforslag for vår 2012 og høst 2012 for at mappen skal bli komplett, så hvis noen har de er det fint om du legger dem ut. Husk at vi har den store fysikkassistansetråden for hjelp med oppgaver. Så, er det noen andre som skal ha denne eksamenen? Hvordan forbereder dere dere? Hei : Om du kan hjelpe meg å finne , løsningsforslag eksamen fysikk 2 vår 2013 ? Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har ikke løsningsforslag, men det står en del svar i denne tråden hvis du leser igjennom. Lenke til kommentar
sadikj Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hei, jeg lurte på om når man tar fysikk 2 som privatist om muntlig karakter og skriftlig karakter kommer på vitnemålet, eller om det blir slått sammen til en karakter??? Lenke til kommentar
evjen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Noen som har et løsningsforslag til eksamen i fysikk 2 vår/høst 2013? Skulle gjerne hatt dem for å forberede meg til årets eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå