Kkh26 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hej. Jeg er på forretningsrejse i Sandnes og har på mærkelig vis fået "ukash" virusen. Er der en computerekspert der mulighed for at fjerne den for mig i dag? - Vil naturligvis gerne betale for det, jeg har virkelig brug for at kunne bruge min computer igen. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 jeg bor i sandnes. hvor mye ville du betalt? (kan gjerne skrive på PM hvis du vil) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 PS: Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Du kan godt hjelpe ham gratis, DrHawkins Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Første treff på Google (bør sees i fullscreen) http://youtu.be/56pCtrAntW4 Ser ikke ut til å være så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hej. Jeg er på forretningsrejse i Sandnes og har på mærkelig vis fået "ukash" virusen. Er der en computerekspert der mulighed for at fjerne den for mig i dag? - Vil naturligvis gerne betale for det, jeg har virkelig brug for at kunne bruge min computer igen. Er du dansk? Hvis ukash viruset er på dansk sliter jeg. Ellers ville jeg gjort det...for en tier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå