YAAS Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 hei, installerte windows 7 via bootcamp for å så slette partisjonen og utvide osx partisjonen til å gjelde hele disken når jeg var ferdig å bruke operativsystemet. men, når jeg slår av macen helt nå så får jeg opp meldingen "no bootable devicee" og må skru den helt av igjen og trykke "alt" for å få opp osx-disken slik at jeg kan boote opp normalt. slår jo macen aldri helt av, men kunne være greit å fikse noen enkle løsninger? Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Gå inn på systemvalg, der velger du startdisk og inne der velger du at du vil starte OS X. Når du fjerner Windows så blir det fjernet valget av oppstart, så du må velge dette på nytt igjen. Endret 22. mai 2013 av cronbach alpha 1 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Gå inn på systemvalg, der velger du startdisk og inne der velger du at du vil starte OS X. Når du fjerner Windows så blir det fjernet valget av oppstart, så du må velge dette på nytt igjen. takk! alt i orden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå