anonym1928 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei! Jeg er en elev som snart har fullført teknikk og industriell produksjon på videregående skole første året og har dermed valgt industriteknologi til neste år. Dette angrer jeg på og jeg har i ettertid funnet ut at industriteknologi ikke vil passe meg. Det jeg har vurdert er å omgjøre valget mitt til media og kommunikasjon istedet, men nå som søkefristen forlengst er over lurer jeg på om det finnes alternativ til å få den forandret. Jeg er fullt klar over at jeg er iferd med å gå opp første året på videregående, men jeg ser absolutt ingen fremtid i mekaniske fag. Går det an nå å forandre valget for skole fra industriteknologi VG2 til media og kommunikasjon VG1? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nei, det skulle du tenkt på før. Ta kontakt med aktuell skule, så får du kanskje krav på ein resteplass. Lenke til kommentar
Jente96 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja, det tror jeg er fullt mulig. Du må snakke med rådgiveren din så fort som mulig. Du kommer bakerst i køen når du har søkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå