Andrehust Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hei. Jeg skal være med på UMM (Ungdommens MusikkMesterskap) til høsten, men klarer ikke å finne ut hva jeg skal spille. Jeg spiller euphonium og har gjort det i snart 10 år. Jeg spille første euphonium i regionkorpset, og er med i to skolekorps. Musikklæreren min har sagt at jeg må finne noe jeg tror jeg kan spille, men klarer ikke det. Jeg har foreløpig fått tak i Zelda (Caprice) av Percy Code. (Video hentet fra youtube) http://www.youtube.com/watch?v=44gKK5hOv6g Det jeg behøver er to klassiske stykker fra to forskjellige epoker. Alle tips mottas med stor takknemlighet! Endret 22. mai 2013 av Andrehust Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 sett noe etter mozart og bhetoven? Eller hva med våres egen Grieg? Mye bra der, lykke til! Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Mozarts pianokonserter er fine. Er du glad i Mozart så anbefaler jeg deg å se "In search of Mozart". Endret 22. mai 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Takker så meget Andrehust. Den ble jeg begeistret for! Endret 23. mai 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Andrehust Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Mozarts pianokonserter er fine. Er du glad i Mozart så anbefaler jeg deg å se "In search of Mozart". Hmm. Takk for tipset. Skal se på det Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Mozarts pianokonserter er fine. Vanskelig å spille en pianokonsert på messingblåser, gitt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå