Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Er det slik at når man skriver i en tråd, så forsvinner denne tråden fra «mine innlegg» etter en viss tidsperiode? Forutsatt at man ikke skriver i tråden kontinuerlig, altså. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Ja, øverst kan du styre hvor lenge den skal vise tilbake i tid. Tror standard er 3mnd. "hvor du sist var aktiv" Tror dette er for å begrense lasten på serverne, men det er det flere andre her inne som kan svare bedre på enn meg. Endret 22. mai 2013 av Mixy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Så lenge tråden er aktiv vil den ikke forsvinne, så vidt jeg vet. Det er mange tråder i Mine innlegg hvor jeg ikke har postet på flere år, men som likevel ligger høyt oppe på listen. Den beste måten å skjule tråder fra Mine innlegg på er derfor å manuelt skjule de: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&code=manage Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det valget betyr at den kun viser tråder som jeg har deltatt av i løpet av de siste månedene. Hvis jeg deltok i en tråd for 5 måneder siden vil den altså ikke dukke opp, selv om noen har svart i den idag. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Så lenge tråden er aktiv vil den ikke forsvinne, så vidt jeg vet. Det er mange tråder i Mine innlegg hvor jeg ikke har postet på flere år, men som likevel ligger høyt oppe på listen. Den beste måten å skjule tråder fra Mine innlegg på er derfor å manuelt skjule de: http://www.diskusjon...sts&code=manage Mulig det er tråder du har som favoritt altså? Eventuelt så er det jo innstillingene TSP postet som jeg mente i mitt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå