Gå til innhold

Tråder forsvinner fra mine innlegg?

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Er det slik at når man skriver i en tråd, så forsvinner denne tråden fra «mine innlegg» etter en viss tidsperiode? Forutsatt at man ikke skriver i tråden kontinuerlig, altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, øverst kan du styre hvor lenge den skal vise tilbake i tid. Tror standard er 3mnd. "hvor du sist var aktiv"

Tror dette er for å begrense lasten på serverne, men det er det flere andre her inne som kan svare bedre på enn meg.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Skjermbilde 2013-05-22 kl. 16.56.14.png

Det valget betyr at den kun viser tråder som jeg har deltatt av i løpet av de siste månedene.

Hvis jeg deltok i en tråd for 5 måneder siden vil den altså ikke dukke opp, selv om noen har svart i den idag.

Lenke til kommentar

Så lenge tråden er aktiv vil den ikke forsvinne, så vidt jeg vet. Det er mange tråder i Mine innlegg hvor jeg ikke har postet på flere år, men som likevel ligger høyt oppe på listen. Den beste måten å skjule tråder fra Mine innlegg på er derfor å manuelt skjule de: http://www.diskusjon...sts&code=manage

Mulig det er tråder du har som favoritt altså? Eventuelt så er det jo innstillingene TSP postet som jeg mente i mitt innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...