disker Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ønsker å bli så økonomisk som mulig, men uten at det har noen negativ innvirkning på helsa. Jeg plukker opp så mange panteflasker som mulig, bruker minimalt med vann i dusjen, osv. Skal også snart flytte til et eller annet område sør for Oslo, så tar gjerne imot forslag på gunstige steder å bo. Større befolkning = mer panteflasker, eventuelt? Er også interessert i mer aktivt initiativ enn bare sparing. Aksjer er jo en ting, men hva annet kan en 20 åring ta for seg? Har ikke tidligere jobb eller aksje-erfaring btw. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Budsjett. Og hold deg til det 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Er du 20år og aldri hatt jobb? Og trodde rumenerne tok seg av panteflaskene rundtom i norge for tiden, mye tjener du på det? Kan umulig være verdt det hvis du ser bort ifra ryddingen og miljø. Uansett om du går skole eller hva, finn deg en jobb da vel, er veldig uvanlig å ha 0 jobberfaring når man er 20, hvordan vil CV'en din se ut når du er ferdig med utdanning? Edit: er det en grunn til at du ikke har hatt jobb? Ja/Nei er nok. Endret 22. mai 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Finn deg jobb, utarbeid et budsjett, motstå unødvendige fristelser i butikken o.l Og hadde jeg vært deg hadde jeg driti i panteflaskene, men det er nå min mening. Lykke til Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Du har to valg: dyrt/sentralt: økt pantflasker/m^2, økt panteflasker/panteflaskefinner billig/landlig: redusert pantflasker/m^2, redusert panteflasker/panteflaskefinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå