disker Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Vil helst komme meg unna trafikk og forurensing... Hvor langt bør man bo unna veier, større veier, tettsteder of byer for å redusere kontakt med forurenset luft? Hjelper det noe å bo ved vannet, ved fjellet områder, eller i nærheten av skogen? Jeg er mest interessert i området rundt Oslo, spesielt det området som strekker opptil 4 mil sørover fra Oslo. http://www.luftkvali...0c-2b9c15369cd9 Noen some vet om det finnes statistikker over scooter, bil og lignende kjøretøy per person for forskjellig byer/tettsteder? Endret 22. mai 2013 av disker Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ta en tur i skogen. Finner du skjegglav på trærne er luftkvaliteten god. Ole Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Verdt å merke seg at det den siden skriver i beste fall er unyansert. TUNGtrafikken står for de desidert største NOx-utslippene i norske byene sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå