Gå til innhold

[Løst] Bærbar pc til skriving og vanleg bruk

Anbefalte innlegg

Hei,

eg skal kjøpe ny laptop, men er ikkje så datakyndig, så eg trenger nokre forslag til kva modell som kan passe for meg. Eg vil helst ikkje bruke meir enn 5000 sidan eg ikkje trur eg er spesielt kravstor (eller er eg det).

Dei krava eg veit eg har er at pcen skal ha godt tastatur og matt skjerm sidan eg skriver mykje. Den må også passe til vanleg nettbruk og vere ok å høyre musikk frå og sjå film på.

At pcen varer lenge og at batteriet har god levetid, at den lagar lite støy og ikkje blir fort varm, samt at den er grei å ha med seg (ser for meg 13 - 15 tommar) er også viktig.

Nokon som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har eksakt samme plan som deg!

Jeg verdsetter at den er tynn og enkel å ta med seg, og selvsagt god batteritid. Jeg skal skrive mange hundre sider i tiden fremover, og trenger noe som er pålitelig, kjapt og har godt tastatur. Jeg følger med på tråden din.

Samsung-laptopene ser veldig bra ut for den typen bruk jeg hadde i tankene, men det må være det beste kompromisset mellom kvalitet og pris.

Test av Samsung Series 9 - denne så ideell ut, men prisen er nok over mitt budsjett, som har en mastergrad å skrive.

Lenke til kommentar

Eg synest det er vanskeleg å bestemme seg, å trykke på kjøp når det er så mange å velge mellom. Eg sende mail til ein butikk og spurte, han som svarte foreslo denne: https://www.amentio.no/amentio/default.asp?page=vare&ProdusentID=NZSAQMN

Og eg har lese ein del bra om Thinkpad, men det er meir dei dyrare modellane. Så eg veit ikkje, synest uansett det hadde vore fint å høyre frå fleire. Kva med Lenovo Thinkpad L430? tenkte eg ei stund, men så las eg at høytalarane ikkje var så gode, men er dei gode nok til vanleg musikklytting? Det er sånt eg ikkje veit. Kanskje eg skal høyre med fleire butikkar og så samanlikne det dei foreslår, men det er fint å høyre frå kjennarar som ikkje svarer med tanke på salg.

Ah. No har eg ein gamal Dell Inspiron 9300 som eg arva frå kjærasten min, og den har vore fin å ha, men den er som sagt gamal og bråker og har ikkje lyd lenger og har begynt å plutseleg skru seg av.

Lenke til kommentar

Eg synest det er vanskeleg å bestemme seg, å trykke på kjøp når det er så mange å velge mellom. Eg sende mail til ein butikk og spurte, han som svarte foreslo denne: https://www.amentio....usentID=NZSAQMN

Og eg har lese ein del bra om Thinkpad, men det er meir dei dyrare modellane. Så eg veit ikkje, synest uansett det hadde vore fint å høyre frå fleire. Kva med Lenovo Thinkpad L430? tenkte eg ei stund, men så las eg at høytalarane ikkje var så gode, men er dei gode nok til vanleg musikklytting? Det er sånt eg ikkje veit. Kanskje eg skal høyre med fleire butikkar og så samanlikne det dei foreslår, men det er fint å høyre frå kjennarar som ikkje svarer med tanke på salg.

Ah. No har eg ein gamal Dell Inspiron 9300 som eg arva frå kjærasten min, og den har vore fin å ha, men den er som sagt gamal og bråker og har ikkje lyd lenger og har begynt å plutseleg skru seg av.

Uff, den du poster der virket ikke spesielt bra. Tror man er bedre tjent med å hoppe på et ukentlig tilbud fra en kundeavis, da man kan få en ganske god deal, med mer ram enn som så. Jeg har også en "arvet" PC, men det var opprinnelig en gaminglaptop en venn av meg hadde.

Spørs om jeg må punge ut tungt, og satse på en av de virkelig tynne, fine samsung-modellene med bra innmat.

Endret av Fasces
Lenke til kommentar

Uff, den du poster der virket ikke spesielt bra. Tror man er bedre tjent med å hoppe på et ukentlig tilbud fra en kundeavis, da man kan få en ganske god deal, med mer ram enn som så. Jeg har også en "arvet" PC, men det var opprinnelig en gaminglaptop en venn av meg hadde.

Spørs om jeg må punge ut tungt, og satse på en av de virkelig tynne, fine samsung-modellene med bra innmat.

Det kan godt vere den ikkje er bra, problemet mitt er at eg veit ikkje kva som er bra eller ikkje. Så eg utsetter å kjøpe ny, men snart må eg det sidan den gamle pcen snart ikkje vil meir. Ser ut som dei Samsungane du tenker på å kjøpe er for dyre for meg. Eg meiner, eg har jo vore nøgd med ein gamal arva ein. Var ikkje så mange tips å få her heller, som eg kan forstå ettersom det eg spør om er litt vagt og sikkert liknar hundre andre postar. Trur eg skal gå i ein fysisk butikk og få meir inntrykk av tastatur og skjerm. Og så lese litt meir og kjenne litt meir på det før eg bestemmer meg. Lykke til med skrivinga di :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for forslag! Det er nokre få ting eg lurer på:

Korleis er lyden på desse maskinene? Er det greit å høyre på musikk og å sjå film? Også lurer eg på om E530 er betre enn E330, eller er det bare storleik på skjermen som er forskjellig? Kva med L-serien?

Lenke til kommentar

Tusen takk for forslag! Det er nokre få ting eg lurer på:

Korleis er lyden på desse maskinene? Er det greit å høyre på musikk og å sjå film? Også lurer eg på om E530 er betre enn E330, eller er det bare storleik på skjermen som er forskjellig? Kva med L-serien?

Lyden på bærbare pc'er er ikke mye å skryte av, men dette løser du ved å bruke hodetelefoner. E530 har en kraftigere Core i5 prosessor. E330 har Core i3. Til ditt bruk holder i3. E330 har bedre skjerm og bedre byggekvalitet, i tillegg til bedre batteri og TrackPoint. E330 har ikke optisk enhet. Skal du ha 13,3" og optisk enhet, ville jeg ha sett på HP ProBook http://www.dustinhome.no/product/5010658086/hp-probook-4340s-ci3-2-4-4gb-500-13-3-w8/#intcmp=searchProvider_dacsa

L-serien ligger over ditt budsjett, men har noe bedre kvalitet. Jeg vil tro E330 vil passe godt for din bruk, dersom 13,3" er passe størrelse.

Lenke til kommentar

Lyden på bærbare pc'er er ikke mye å skryte av, men dette løser du ved å bruke hodetelefoner. E530 har en kraftigere Core i5 prosessor. E330 har Core i3. Til ditt bruk holder i3. E330 har bedre skjerm og bedre byggekvalitet, i tillegg til bedre batteri og TrackPoint. E330 har ikke optisk enhet. Skal du ha 13,3" og optisk enhet, ville jeg ha sett på HP ProBook http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

L-serien ligger over ditt budsjett, men har noe bedre kvalitet. Jeg vil tro E330 vil passe godt for din bruk, dersom 13,3" er passe størrelse.

Takk igjen for svar, føler at eg kjem litt nærmare ei endeleg avgjersle. Eg skal gå til ein butikk og sjå kva 13,3'. Budsjettet mitt er ganske tøyeleg, eigenleg, det er bare at eg ikkje har lyst til å bruke meir enn eg trenger, altså ikkje ha meir fancy pc enn eg har bruk for. Takk igjen, og god kveld!

Lenke til kommentar
Takk igjen for svar, føler at eg kjem litt nærmare ei endeleg avgjersle. Eg skal gå til ein butikk og sjå kva 13,3'. Budsjettet mitt er ganske tøyeleg, eigenleg, det er bare at eg ikkje har lyst til å bruke meir enn eg trenger, altså ikkje ha meir fancy pc enn eg har bruk for. Takk igjen, og god kveld!

Jeg endte opp med å bestille denne, etter å ha lest mange reviews:

http://www.netonnet....20/184224.6463/

Jeg trengte uansett en veske, så pakken var fin. Det var litt SSD og at det var mer enn 4gb RAM som solgte det for min del. I utgangspunktet var jeg skeptisk til Asus, men det var det beste kompromisset for min del. Denne er jo virkelig tynn og lett, samt det sies at den holder svært god standard med SSD- og RAM-oppgraderingene.

Lykke til videre, taelauv, jeg sjekker inn for å se hvordan du opplever 13", siden jeg selv ikke har noen anelse. Jeg gikk for et litt stort tastatur, så det kanskje blir en myk overgang ift. skriving.

Det er ikke noe å spille på, men det eneste jeg kommer til å spille på en laptop er lite krevende spill og klassikere uansett.

:)

Endret av Fasces
Lenke til kommentar

Hei igjen,

Asus har eg lese mest godt om, håper maskina kjem til å passe deg! Eg har framleis ikkje sett ein fysisk 13''-skjerm (bur på landet), veksler mellom å tenke at den er litt liten og å tenke at det held (når eg les Kindle til dømes). Men trur i alle fall eg skal kjøpe ein Thinkpad. Du må spele Duck Tales (NES), det er så fint gamalt spel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...