Kurt Lekanger Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ringing og tekstmeldinger er langt fra like viktig, viser undersøkelse.Bruker mobilen mest til sosiale medier Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Det vitner bare om at skjermstørrelsen er av stor betydning. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Denne undersøkelsen gjer det i alle fall heilt klart at du har rett på ein lånetelefon med vesentlig fleire funksjoner enn ringing og SMS når du har telefonen til reklamasjon. 2 Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Denne undersøkelsen gjer det i alle fall heilt klart at du har rett på ein lånetelefon med vesentlig fleire funksjoner enn ringing og SMS når du har telefonen til reklamasjon. At du har "rett" på en lånetelefon...nei, men at de burde innføre det ja Lenke til kommentar
Nokia1 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 ....Facebook er navnet på en spillportal jeg bruker ganske ofte har sjelden brukt det til noe annet enn spill Lenke til kommentar
Hildegerd Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Vel, jeg har egentlig lenge nok irritert meg over infantiliseringen av telefonen. For meg er kommunikasjon via sms, ringing og e-post viktigst i en telefon. Om jeg kommer meg på twitter og fjøsbokkontoen min er ikke viktig. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Denne undersøkelsen gjer det i alle fall heilt klart at du har rett på ein lånetelefon med vesentlig fleire funksjoner enn ringing og SMS når du har telefonen til reklamasjon.At du har "rett" på en lånetelefon...nei, men at de burde innføre det ja man hár rett på en lånetelefon med de samme egenskapene som den du sender inn til fiksing. Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det betyr at data forbrukt er nå viktigere enn ringe og SMS , gjelde flest unge folk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg