Brom2320 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg ønsket meg ny mobil og valgte, etter mye lesing (og et godt tilbud på Lefdal), 4X HD, som så ut til å gi mye telefon for pengene. Det ble en merkbar overgang fra Nokia E66, men har hatt Nexus 7 en god måneds tid, og var litt kjent med Android. Den eneste store ulempen jeg har opplevd, så langt, er at jeg ikke får brukt bankID på mobil på den, noe som skuffet meg stort. Trodde verden gikk framover, men det virker ikke som alt nytt blir bedre. Er dette noe bare jeg opplever? Har noen funnet ut hva som må gjøres for å få det til? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg har ikke dette selv, men her ser du hvilke banker og mobiloperatører som støtter BankID på mobil. Hva er det som ikke fungerer for deg? Lenke til kommentar
Brom2320 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Takk for svaret. Jeg har allerede brukt bankID på mobil på den gamle et par år, og det skulle fungert like bra etter flytting av SIM kort til den nye. Problemet er at den nye tilsynelatende ikke oppdages av systemet, eller er en av dem som ikke støtter SIM toolkit, noe de fleste "ikke smart telefoner" gjør. Det er mulig det ligger skjult programvare på telefonen, som må aktiveres, men jeg vet i så fall ikke hvordan. Kontaktet LG med problem forklaring i flere mailer, men uten å få noen hjelp. Virket ikke som de forsto problemet, men ba meg kontakte banken, som allerede hadde henvist meg til LG. Lenke til kommentar
Brom2320 Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg fikk det endelig i orden. Trengte bare nytt SIM-kort. Takk til Telenor for hjelpen:-) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå