NearUchiha Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hei. =) Noe er seriøst galt med difficulty settings på Skyrim på pc'en min. Jeg hadde på Novice oftest når jeg gjorde main quest'en, og det funka bra helt til jeg kom til det første Frost Troll'et oppover mot High Hrothgar. Det var som om jeg hadde på Expert eller Master når jeg hadde det på Novice. Jeg prøvde å bytte om fra Novice til Master for å se om det hadde bytta om, og da slo han meg ut med et slag, så bytta jeg tilbake til Novice, men det var fortsatt at det var på Expert eller Master, han mister bare litt liv av gangen og slår meg til døde med 7-10 slag selvom jeg blokka de. Jeg er på level 8 nå, men levelen burde ikke ha mye å si hvis jeg er på Novice, jeg har tatt Frost Troll'et på Novice før enkelt, og da var jeg i level 70-80. Hvordan får jeg endra det sånn at den virkelig er på Novice igjen? Takk på forhånd. =) Endret 22. mai 2013 av Simniac Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Sikker på at det rett og slett ikke er level? Gear/våpen, har selv aldri hatt noe lignende problem, men har flere ganger blitt one-shotta likevell. Hvem spiller Skyrim på Novice uansett... Lenke til kommentar
NearUchiha Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Hmm, det var visst bare at det Frost Troll'et var vanskelig, jeg tok fast travel og angripte en bandit, og da var det Novice level igjen. Vanligvis spiller jeg på Adept, men jeg hadde på Novice nå for jeg er ikke så vandt med maces og war axes, har mesteparten av tiden forholdt meg til swords. Kommer nok til å endre til Apprentice eller Adept når jeg blir vandt med de våpnene også. Takk for svar. =) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Folk må nå få spille på hvilken vanskelighets grad de vil uten å bli "flamet" for det. Det vanskelighets graden er for =) Og Trolls er veldig sterke, selv på lavere vanskelighets grad. Få litt mer lvl/gear så går det nok bedre, eller kite till you drop ;P Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Frosttrollet på veien opp der er bare vanskelig. Jeg pleier å snike meg rundt fjellet der, istedet for å gå gjennom passet, hvis jeg løser main quest tidlig i spillet og ikke har gode nok våpen. Det er mulig å løpe fra ham før han rekker å hoppe ned også hvis du er heldig. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå