orodreth Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 skal jeg kjøpe fireblade kortet nå eller senkes prisen litt i slutten av måneden når de nye kortene fra ati (som jeg har hørt noen snakke om) kommer! komplett har senket prisen litt! vil ha men kan vente! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 tja, kjøpe idag jeg. Man kan alltid vente. det blir alltid billigere. Men samtidig blir det mer akterutkjørt. Du taper nok ikke så mye på å kjøpe nå. Det er jo ikke snakk om halvvering av prisen eller noe... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 hva kjøper du? tror ikke jeg kan vente, høstferie! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har du penger og lyst og behov: Alltid kjøp med en eneste gang. Hvis ikke blir du sittende og vente til evig tid, det kommer alltid nytt, billigere, raskere, bedre.... Det er iaffal det jeg lever etter. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 klippet fra ordrebekreftelse: 117826 Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Stk 1,00 1,00 0,00 AGP, "Fireblade Edition", Retail Noen som vet hvor lang til hjem på ettermiddagen fra komplett tar? Samme dag, neste dag, lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå