Hoppalong Cassidy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Stillesittende mann på Karl Johan.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Dette er et meget godt bilde med mange fine detaljer. Mange hater nok denne HDR behandlingen men jeg syntes den var veldig passende her. Det er liksom et 'skråblikk' på livet. Endret 23. mai 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Hoppalong Cassidy Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Dette er et meget godt bilde med mange fine detaljer. Mange hater nok denne HDR behandlingen men jeg syntes den var veldig passende her. Det er liksom et 'skrablikk' på livet. Tusen takk:) Det er en del som ikke liker HDR, jeg synes det er moro med litt drama, men kan fot bli litt overkill ja! Øver på å få til linjer osv, ikke bestandig like enkelt.. Takk! Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette synes jeg ble stilig! En fremragende jobb med å få et såpass dramatisk bilde i en artig komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg