EmilGundersen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Heisann! Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men uansett. Mobilen min, en samsung galaxy note 1. Som jeg kjøpte for halvannet år siden, har fått ekstremt dårlig batteri tid. her snakker vi alt fra 5 minutter til flere timer. Virker som batteriet har gått helt føyken. Skjermen min flimrer også, når jeg har under 30% strøm på batteriet. og da skrur gjerne mobilen seg av også. Så spørsmålet er egentlig om dette er en garanti sak eller hva? Og viss ikke, hvor får jeg eventuelt kjøpt brukbare batterier til en billig penge? mvh. Emil. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Heisann! Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men uansett. Mobilen min, en samsung galaxy note 1. Som jeg kjøpte for halvannet år siden, har fått ekstremt dårlig batteri tid. her snakker vi alt fra 5 minutter til flere timer. Virker som batteriet har gått helt føyken. Skjermen min flimrer også, når jeg har under 30% strøm på batteriet. og da skrur gjerne mobilen seg av også. Så spørsmålet er egentlig om dette er en garanti sak eller hva? Og viss ikke, hvor får jeg eventuelt kjøpt brukbare batterier til en billig penge? mvh. Emil. Du får nye batterier på blant annet Ebay, så er det sikkert nokon butikker som selger det (litt usikker, er bare nokren butikker som selger mobil batteri) Eg leverte inn ein ruter for å skru seg av, så kan tenke meg at det er det. Mobilen din er tross alt defekt virker det som. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei! Jeg har akkurat samme telefon som deg, og min ble kjøpt i Januar 2012. Det samme skjedde med meg - i starten av mai begynte skjermen og flimre, før telefonen skrudde seg av. I starten var det bare så fort batteriet kom under 30%. Etterhvert ble det hele tiden, uansett hvor mye strøm det var på¨batteriet. Jeg gikk tilbake der jeg kjøpte telefonen min, og forklarte feilen. De sendte den da inn til reparasjon som tok 3 uker, uten at de fant ut hva feilen var. Jeg påpekte da at batteriet ikke var helt flatt, noe samsungbatterier skal være på flatene. De bestilte da et nytt batteri til meg, noe jeg antok skulle gå på reklamasjonsrett. Men neida, jeg måtte betale 500 kr for et batteri. Det er ikke telefonen din som er defekt, det er batteriet. Jeg undersøker nå hvorvidt det er garanti/reklamasjonsrett på batteriet, da det ikke kan bevises at det er brukerfeil. Lenke til kommentar
EmilGundersen Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg leverte telefonen min forrige uke, og han som tok den i mot sa at dette var en reklamasjons sak. Så håper ikke jeg må ut med penger for dette her. Jeg har også prøvd mobilen med flere forskjellige batterier, så har også fått bekreftet at det er batteriene. Jeg leverte laderen min sammen med mobilen, og forklarte at det er kun den laderen som har blitt benyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå